January 17, 2002
macrus wrote: [quote=PaiN][quote=CoLiC][quote=macrus][quote=CoLiC][quote=macrus]Ja inte fan längtar jag då, hon är ingen höjdare precis.
Sen att CoLiC gillar det där med smisk är en annan sak.
Det är hemskt att se hur fler och fler på NH blir homosexuella...
Jag är inte homosexuell för jag inte tycker som dig jämnt, men ptja tro det du. Du förösker alltid "kontra" med något liknande.
Och ja jag är ganska säker på min sexualitet.
Over and out, så ge upp CoLiC.
Never give up, never surrender! :hb:
Då är misstolkaren framme igen: Du vill alltså att marcus ska vara homosexuell och du tänker inte ge upp. Det säger mer om dig än om honom. 😛
Hahahaha.
PaiN du skrämmer fan mig nu. :bgrin:
Får se upp för CoLiC i framtiden.
Nämen marcus, jag har aldrig sett så vackra ben förut! :heart:
June 23, 2002
CoLiC wrote: [quote=macrus][quote=PaiN][quote=CoLiC][quote=macrus][quote=CoLiC][quote=macrus]Ja inte fan längtar jag då, hon är ingen höjdare precis.
Sen att CoLiC gillar det där med smisk är en annan sak.
Det är hemskt att se hur fler och fler på NH blir homosexuella...
Jag är inte homosexuell för jag inte tycker som dig jämnt, men ptja tro det du. Du förösker alltid "kontra" med något liknande.
Och ja jag är ganska säker på min sexualitet.
Over and out, så ge upp CoLiC.
Never give up, never surrender! :hb:
Då är misstolkaren framme igen: Du vill alltså att marcus ska vara homosexuell och du tänker inte ge upp. Det säger mer om dig än om honom. 😛
Hahahaha.
PaiN du skrämmer fan mig nu. :bgrin:
Får se upp för CoLiC i framtiden.
Nämen marcus, jag har aldrig sett så vackra ben förut! :heart:
Det har du fått från kebabrepubliken? :bgrin: :eye:
January 23, 2002
AMD_RULEZ wrote: [quote=festisMER]Orka vänta på den skiten, tanka porr-film istället. Du kan ju inte direkt runka på bion..
Vadårå? Inga problem... Men se bara till att du är ensam...;)
Har en polare som påstod att han satt jämte en fickrunkare på bion en gång.
Kommer inte ihåg vad det var för film men han sa att det satt en kille jämte honom som så fort det kom en kärleksscen körde ner ena handen i fickan och pula runt 🙄
Vet inte om jag ska tro honom, verkar rätt konstigt enligt mig. 😕
2 Guest(s)