October 11, 2002
Alltså, jag spyr på såna grupper.. bara lyssna på dom.
Rätta mig om jag har fel nu, men jag har för mig att de ENBART har gjort covers på andra BRA låtar och blivit kända genom dessa.
Sånt blir jag så jäkla less på, och undrar hur överhuvudtaget nåt sånt att de kunde slå igenom kunde hända. Måste vara alla jäkla fjortisar som springer omkring och lyssnar på allt som går på NRJ.
Jaja, vad ska man göra åt det..
May 9, 2001
NRJ, shit music only. Power shit radio. De kanalerna suger ju riktigt hårt.
Det är fler och fler som kör covers idag. Ingen verkar ha några nya idéer längre.
Det blir trist i längden att bara få höra upphottade covers. För er som sett filmen Demolition Man.
Tänk er om man skulle lyssna på alla dessa reklamsnuttar de har på radion och göra en topplista på det.
Vi är nästan där nu ju.
June 28, 2001
rsastin wrote: NRJ, shit music only. Power shit radio. De kanalerna suger ju riktigt hårt.
Det är fler och fler som kör covers idag. Ingen verkar ha några nya idéer längre.
Det blir trist i längden att bara få höra upphottade covers. För er som sett filmen Demolition Man.
Tänk er om man skulle lyssna på alla dessa reklamsnuttar de har på radion och göra en topplista på det.
Vi är nästan där nu ju.
W00000000000000000 "Power shit radio" säjer jag oxå :bgrin:
top 10 reklam, ring in och rösta fram den roligaste reklamen.
skulle dom tjäna multum på
June 13, 2001
I'm with you brother..
Spyyyyy även på :
The sounds.. som saboterat mitt icke-kommersiella P3 lyssnade, illa som bara den låter det, hennes fjortis-häftighets-fjoll-pop-punk-äckel-dåliga engelska kan ju stanna på dom kommersiella kanalerna istället.
fattar inte att dom platsar på nån lista över huvud taget..
October 28, 2002
Spyyyyy även på :
The sounds.. som saboterat mitt icke-kommersiella P3 lyssnade, illa som bara den låter det, hennes fjortis-häftighets-fjoll-pop-punk-äckel-dåliga engelska kan ju stanna på dom kommersiella kanalerna istället.
fattar inte att dom platsar på nån lista över huvud taget..
så sant!!! A-Teens är ju lika vidriga dom.
nej, det enda kanalen där man slipper allt komerciellt fjrtis popp är radio Jämtland, men där var det ju allt annan skit, men endå bättre 8)
därför lyssnar jag inte på radio.
1 Guest(s)