November 2, 2001
hmm jag ska på rättegång den 17 november i alingsås om nån vill vara publik 🙂 Målet gäller misshandel och skadegörelse! Orka egentligen ta historien från början: Jag hade ute ett par alu-fälgar på annons till honda accord och det svarade en kille! Han köpte dom och dom passade inte, för att dom suttit på en accord -88 och han hade en -90. Så vi bestämde att han skulle lämna tebax dom o få cashen tebax! Vi hade bestämt en söndag och han började ringa typ 9 på morgonen och jag va bakis så jag vaknade inte förenns vid 13 tiden. Då hade ha n hunnit med att luska ut mob nummret genom nummerupplysningen och ringt min sambo och hennes 17-åriga lillasyster och hotat att döda dom och mig 🙁
Så jag slängde mig i bilen och fick tag på han genom mobben och bestämde möte! Sen när jag mötte han så drog han kniv eller dyl vasst föremål och snittade mig i magen (tillägas att han var inte ensam men det var jag) så jag fick tag på ett järnrör och nitade han i sidan 1 gång och sen sprang både han och hans kompis som små kaniner! Och sen var jag chockad och j*vligt förbannad så jag slog sönder hans bil 🙁
Och nu är jag åtalad för misshandel och skadegörelse med en ansökan om 28k för en 90 års modell honda 🙁 Alla mina bekanta skyller typ på mig därför att jag inte borde göra affärer med utlänningar och ingen av dom är rasister! Hmmm förjävligt, och jag vill inte att min sambo och hennes syrra ska behöva träffa äcklet men det ser inte bättre ut 🙁 Sorry var tvungen och skriva av mig lite!
P.s jag ångrar inget D.s
Mobile2400+@2512,sapphire9800pro@xt,512ocz-el-pc3200,nf7-sv2.0,maze4cpu,maze4gpu,antec550w
July 14, 2004
BRA jobbat. du borde slått ihjäl båda 2, fega fittjävlar, själv så snittade dom mig i bröstet 5 mot 1 när jag var 11 år. hade jag haft tillgång till hagelbössa el. dylikt vem vet vad jag hade gjort. tycker du gjorde helt rätt. ser inte rätten det borde dom sättas i buren, eller själva få känna på hur det känns.
November 2, 2001
Senare så såg min kompis som jobbar i bilverkstaden att dom kom tebax c:a 5 pers och jag antar att det inte var för att dricka kaffe! Jag fick sova hos min sambos mamma i 2 veckor för han hade adressen och dom var livrädda 🙁
Mobile2400+@2512,sapphire9800pro@xt,512ocz-el-pc3200,nf7-sv2.0,maze4cpu,maze4gpu,antec550w
November 2, 2001
Mmm jag vet efter incidenten c:a 1/2 år senare hade jag ute en annons om cd-spelare köpes och det ringde en invandrare och cd.spelaren var stulen så jag ville inte köpa den och då sa han ordagrannt:Ska jag döda dig din j*vla page?*klick*
Sen min farsa har importerat bilar och då fick vi polisskydd för att en invandrare skulle döda familjen för att farsan inte vilje byta bilen mot persiska mattor? Farsan gör fortf affärer med invandrare han dömer alldrig ut folk (han har blivit blåst flera ggr) men han är gammal frälsnings armen soldat!
April 2, 2004
November 2, 2001
Självklart anmälde han mig, hans honda accord för 28k blev ju förstörd 🙂 den modellen ligger ung i 15k en chans att tjäna lite pengar! Sen får vi väl hoppas att nämde männen kan känna igen sig själva att dom skulle försvara sig själva och dom, dom håller kära 🙂
June 28, 2001
well enligt min erfarenhet så har dom lagen på sin sida pga sitt ursprung.
men försök att anklaga dom för ALLT, dvs olaga hot mot både dig och dina släktingar, försök få fram det som att dom är en fara för sammhället vilket förmodligen stämmer, och misshandel, känslomässigt lidande, förlorad inkomst, du försvarade ju bara dig och din familj.
"nissen" borde ju betala dig en jävla massa pengar.
May 17, 2002
TECH wrote: Självklart anmälde han mig, hans honda accord för 28k blev ju förstörd 🙂 den modellen ligger ung i 15k en chans att tjäna lite pengar! Sen får vi väl hoppas att nämde männen kan känna igen sig själva att dom skulle försvara sig själva och dom, dom håller kära 🙂
jag hoppas att du klarar dig, även ifall inte lagen är så så var det faktiskt han som började.. btw, när är rättegången?
March 21, 2003
ManicBlue wrote: [quote=Nomic]huh...afan, aldrig göra affärer med annat än Svenskar...ärligt talat så skulle jag aldrig göra det. inte på grund av rasism utan på grund av att det bara är trubbel när man gör det med invandrare :cy:
Ja för alla svenska är ärliga 🙄
Eller inte... det var en "Svensk" och ingen invandrare som snodde min mobil på DH så för mej så talar statistiken mot svenskarna... 8)
Nomic wrote: manicblue, absolut inte,det finns rötägg i alla kulturer och "raser" om man får säga så. men i sverige har det liksom blivit som de blivit.
Tror och hoppas att manicblue var ironisk (Kan ha fel)
November 2, 2001
Jag sjukskrev mig bara 1 vecka iofs, jag vill inte tjäna pengar på det här men jag tycker att min sambo och hennes syrra borde få lite! Jag gjorde trots allt fel som slog sönder bilen 🙁
May 17, 2002
TECH wrote: Jag sjukskrev mig bara 1 vecka iofs, jag vill inte tjäna pengar på det här men jag tycker att min sambo och hennes syrra borde få lite! Jag gjorde trots allt fel som slog sönder bilen 🙁
alla kan överreagera, åberopa excess eller vad det heter. De har ju knivskurit, hotat dig och hotat din familj.
2 Guest(s)