December 15, 2003
Anmäl honom för allt , precis allt du sagt här, mordhot får du inte glömma, och han började med kniv, du var ensam och försvarade dig.
Glöm inte heller att säga att du "handlade under affekt" då du slog sönder bilen. "Du var alltså inte dig själv" utan det var adrenalin etc. Du var ju nära döden ju. Definitivt inte du som åker på det. Hade blivit en fin aftonbladethistoria, ring dom och berätta detta!
September 28, 2003
alltså jag tycker du gjorde helt rätt bara tala om för rätten allt han gjorde och släng på lite extra salt på det också (det kommer dem också göra, det är givet). 😛
Hursomhelst tycker jag att du borde gå och spöa upp den här tjommen nån gång, alltså inte bara två smällar. 🙂
November 26, 2002
Sortima wrote: Det där med att han gjort sig skylig till skadegörelse behöver han egentligen inte heller stå till svars för eftersom han utsatts för våld och då inte kunde besinna sig och då tog ut sin ilska på bilen
jag har svårt att tro att en domstol skulle köpa det som sagt, men man kan ju alltid försöka =)
Akatosh - menar du excess? har aldrig hört talas om 'affekt'
March 10, 2002
LorD_Kvadd wrote: Det är sånna personer som ger invandrare dåligt rykte. Och det leder till att alla som har utländskt ursprung blir utsatta (däribland jag).
lycka till i rätten!!!
Det leder till att invandrare känner sig förtryckta, som leder till att de blir som de personerna som ger invandrare dåligt ryckte, som leder till att fler hyser agg mot invandrare, som leder till att fler invandrare känner sig förtryckta...o.s.v.
June 17, 2002
Dehman wrote: [quote=LorD_Kvadd]Det är sånna personer som ger invandrare dåligt rykte. Och det leder till att alla som har utländskt ursprung blir utsatta (däribland jag).
lycka till i rätten!!!
Det leder till att invandrare känner sig förtryckta, som leder till att de blir som de personerna som ger invandrare dåligt ryckte, som leder till att fler hyser agg mot invandrare, som leder till att fler invandrare känner sig förtryckta...o.s.v.
O det leder till:
http://www.albinoblacksheep.com/flash/end.php
November 2, 2001
Hmm det verkar bli lättare om jag hänger mig själv diekt 🙁 Grejen e att jag är inte ostraffad innan 3 dudes hotade brorsan sen kom jag......= fängelse för mig :(.. Ok jag är inte ett litet oskyldigt lamm men denna gången är jag oskyldig och kommer slå ner allt motstånd! Vad ska dom hota mig med? Att jag spöar dom?
Mobile2400+@2512,sapphire9800pro@xt,512ocz-el-pc3200,nf7-sv2.0,maze4cpu,maze4gpu,antec550w
November 2, 2001
Hmmmm... Keffing o grapparna backar ni upp mig 😉 JK! Grejen är den att det låter sorgligt men jag fixar allt! Oavsett! Vad skall hända? Tough shit mina parnets e döda? Hota vidare! Med Vadååååååååååååååå?
Mobile2400+@2512,sapphire9800pro@xt,512ocz-el-pc3200,nf7-sv2.0,maze4cpu,maze4gpu,antec550w
August 16, 2002
TECH wrote: Hmmmm... Keffing o grapparna backar ni upp mig 😉 JK! Grejen är den att det låter sorgligt men jag fixar allt! Oavsett! Vad skall hända? Tough shit mina parnets e döda? Hota vidare! Med Vadååååååååååååååå?
Yo mannen lätt... jag o broms10 gänget kommer o backar upp dig! den där liraren kommer ångra att hans mamma födde honom!'¨
broms10 gänget, det är jag, korspo, sen typ inez, fjordor (fast han är tjock) och sen korspos brorsa
August 16, 2002
Nomic wrote: GLöm inte lilla nomic på den listan där keffing
ok... men du måste göra inträdesprovet...
jag lovar det är fett svårt... först måste du SVEPA tre 2.8or o sen ska du snatta en chokladkaka på gröna kiosken... om du klarar det så får du vara med i broms10... jag kan tom rita en cool tatuering på din arm med kulspetspenna
May 17, 2002
keffing wrote: [quote=Nomic]GLöm inte lilla nomic på den listan där keffing
ok... men du måste göra inträdesprovet...
jag lovar det är fett svårt... först måste du SVEPA tre 2.8or o sen ska du snatta en chokladkaka på gröna kiosken... om du klarar det så får du vara med i broms10... jag kan tom rita en cool tatuering på din arm med kulspetspenna
:)R
haha, det där vågar du aldrig Nomic 😛
May 17, 2002
desdecado wrote: 1) Du har gjort dig skyldig till skadegörelse.
2) "han" har gjort sig skyldig till olaga hot och grov misshandel alt. dråpförsök om det var planerat från hans sida.
Att du slog dom i självförsvar borde vara helt uppenbart för domstolen.
Han ska ha ersättning för sin skadade egendom och du ska ha ersättning för sveda och värk, ev att du inte kunnat gå till arbetet i 2veckors tid alt behövt leva annorlunda och ska ha ersättning för detta.
hur skall domstolen veta vem som började? Den andra snubben kan ju likagärna säga att TECH började och att han själv snittade TECH i självförsvar.
August 16, 2002
Krqagyzzz wrote: [quote=desdecado]1) Du har gjort dig skyldig till skadegörelse.
2) "han" har gjort sig skyldig till olaga hot och grov misshandel alt. dråpförsök om det var planerat från hans sida.
Att du slog dom i självförsvar borde vara helt uppenbart för domstolen.
Han ska ha ersättning för sin skadade egendom och du ska ha ersättning för sveda och värk, ev att du inte kunnat gå till arbetet i 2veckors tid alt behövt leva annorlunda och ska ha ersättning för detta.
hur skall domstolen veta vem som började? Den andra snubben kan ju likagärna säga att TECH började och att han själv snittade TECH i självförsvar.
sant... men vafan den andra killen var ju blatte... vafan ska dom tro på en blatte eller en renrasig arisk svensk...?
ne men vafan om han nu hade 5 pers med sig så kan dom ju hitta på värsta grejjen... men dina whatever kan väl intyga att han har mordhotat dom etc, så typ aa... det beror på vilket humör nämndemännen o domaren är på... bjud dom på lite öl före så blir det bra
edit: omfg blatte blev *cen-fucking-sur*
May 3, 2004
TECH wrote: Hmmmm... Keffing o grapparna backar ni upp mig 😉 JK! Grejen är den att det låter sorgligt men jag fixar allt! Oavsett! Vad skall hända? Tough shit mina parnets e döda? Hota vidare! Med Vadååååååååååååååå?
Broms10 ställer alltid upp för oskyldiga, SGV har vi oxå om det skulle behövas, keffing du glömde att fjordor bantat till JFK och C4M3L är aktuell som min "bror"
3 Guest(s)