August 16, 2002
KorSpo wrote: [quote=TECH]Hmmmm... Keffing o grapparna backar ni upp mig 😉 JK! Grejen är den att det låter sorgligt men jag fixar allt! Oavsett! Vad skall hända? Tough shit mina parnets e döda? Hota vidare! Med Vadååååååååååååååå?
Broms10 ställer alltid upp för oskyldiga, SGV har vi oxå om det skulle behövas, keffing du glömde att fjordor bantat till JFK och C4M3L är aktuell som min "bror"
fjordor måste banta i 200 år för att bli smal ffs... sen så är han lite utesluten ur broms10 efter att han inte lämnat tillbaka min dvd-brännare efter typ... 7 månader... jävla nolla...
SGV är inte lika coola som broms10... för jag är inte med där
July 14, 2003
Krqagyzzz wrote: [quote=desdecado]1) Du har gjort dig skyldig till skadegörelse.
2) "han" har gjort sig skyldig till olaga hot och grov misshandel alt. dråpförsök om det var planerat från hans sida.
Att du slog dom i självförsvar borde vara helt uppenbart för domstolen.
Han ska ha ersättning för sin skadade egendom och du ska ha ersättning för sveda och värk, ev att du inte kunnat gå till arbetet i 2veckors tid alt behövt leva annorlunda och ska ha ersättning för detta.
hur skall domstolen veta vem som började? Den andra snubben kan ju likagärna säga att TECH började och att han själv snittade TECH i självförsvar.
Den som är prydligast klädd, uppför sig moget och ger ett överlag trovärdigt och bra intryck bör ha en fördel (hint!). Sätt gärna ett bandage eller plåster på väl synliga ställen för att skapa kontrast till din kostym, det borde göra susen.
(jämför med hiphop-massai-Krigare med topluva och gamnacke)
1 Guest(s)