July 11, 2002
ja,detta har jag funderat på länga, väldigt länga så nu behöver jag ett svar.
Det är så här att jag har en katt en ganska tjock,hårig o lat katt som ligger hela dagarna på en matta i vardagsrummet.
Ibland så brukar han vara grymt tjurig och sur. t.ex om jag vill ha honom i soffan eller min mamma villa ha honom på sidan om sängen så brukar han ge kraftiga elektriska stötatar när man försöker ta tag ihonom.
stötarna är mer kraftigare än vanliga "stötar" som man brukar få på vardagarna.
Så jag undrar, ger min katt stötar pgr av att han vill inte att man ska röra honom, eller har han helt laddats upp av mattan? eller nått annat?
March 15, 2002
Smirnoff wrote: ja,detta har jag funderat på länga, väldigt länga så nu behöver jag ett svar.
Det är så här att jag har en katt en ganska tjock,hårig o lat katt som ligger hela dagarna på en matta i vardagsrummet.
Ibland så brukar han vara grymt tjurig och sur. t.ex om jag vill ha honom i soffan eller min mamma villa ha honom på sidan om sängen så brukar han ge kraftiga elektriska stötatar när man försöker ta tag ihonom.
stötarna är mer kraftigare än vanliga "stötar" som man brukar få på vardagarna.Så jag undrar, ger min katt stötar pgr av att han vill inte att man ska röra honom, eller har han helt laddats upp av mattan? eller nått annat?
Det är statisk elekricitet. Inget han kan rå för. Kan bero på mattan. Kan även bero på mycket annat.
September 11, 2002
din katt är en såkallad "pokémon"... dvs ett litet djur som japaner samlar på och som de använder till att kriga mot andra samlare... olika pokémons har olika förmågor. din katt har antagligen den ganska vanliga förmågan att kunna göra sin kropp strömförande...
det finns mer eller mindre kraftiga pokémons med mer eller mindre mäktiga förmågor.. med kraftig menar jag kraftfull. din katt är som du sa kraftig(kroppsstorlek) men han är dock ingen särskilt kraftig pokémon men trösta dig med att riktiga pokémons är ganska ovanliga på denna sidan jorden och din katt är då ganska unik just här.. på den asiatiska kontinenten hade detta djur dock inte varit något särskilt.. :bok:
February 21, 2003
fet_loa wrote: din katt är en såkallad "pokémon"... dvs ett litet djur som japaner samlar på och som de använder till att kriga mot andra samlare... olika pokémons har olika förmågor. din katt har antagligen den ganska vanliga förmågan att kunna göra sin kropp strömförande...
det finns mer eller mindre kraftiga pokémons med mer eller mindre mäktiga förmågor.. med kraftig menar jag kraftfull. din katt är som du sa kraftig(kroppsstorlek) men han är dock ingen särskilt kraftig pokémon men trösta dig med att riktiga pokémons är ganska ovanliga på denna sidan jorden och din katt är då ganska unik just här.. på den asiatiska kontinenten hade detta djur dock inte varit något särskilt.. :bok:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
1 Guest(s)