November 2, 2001
Fucking åmål ju 😉 Arbetsförmedling e skit! Enda bra med dom e väl att man kan söka jobb på deras sida! Känner inte en enda person som fått jobb genom af, det e kontakter som gäller!
Mobile2400+@2512,sapphire9800pro@xt,512ocz-el-pc3200,nf7-sv2.0,maze4cpu,maze4gpu,antec550w
December 31, 2001
TECH wrote: Fucking åmål ju 😉 Arbetsförmedling e skit! Enda bra med dom e väl att man kan söka jobb på deras sida! Känner inte en enda person som fått jobb genom af, det e kontakter som gäller!
Platsbanken ja.
Fucking åmål är faktiskt en vädligt trevlig stad, synd bara att det inte finns jobb här 😀
August 20, 2001
TECH wrote: Fucking åmål ju 😉 Arbetsförmedling e skit! Enda bra med dom e väl att man kan söka jobb på deras sida! Känner inte en enda person som fått jobb genom af, det e kontakter som gäller!
Jo jag har faktiskt fått ett jobb från dem: Fylla på frukt på ICA 😀
Jag, hmm, tackade nej...
March 21, 2003
DiDi wrote: [quote=TECH]Fucking åmål ju 😉 Arbetsförmedling e skit! Enda bra med dom e väl att man kan söka jobb på deras sida! Känner inte en enda person som fått jobb genom af, det e kontakter som gäller!
Jag, hmm, tackade nej...
;O !!! Det är ju typ det bästa jobbet man kan ha ! MAn kan ju sprida massa sjukdommar och sånnt kul ..... :bgrin:
August 20, 2001
Farbror wrote: [quote=DiDi][quote=TECH]Fucking åmål ju 😉 Arbetsförmedling e skit! Enda bra med dom e väl att man kan söka jobb på deras sida! Känner inte en enda person som fått jobb genom af, det e kontakter som gäller!
Jag, hmm, tackade nej...
;O !!! Det är ju typ det bästa jobbet man kan ha ! MAn kan ju sprida massa sjukdommar och sånnt kul ..... :bgrin:
Nu hade jag ju själv fixat ett annat jobb som betalade dubbelt så bra 🙂
Jätteofftopic! Förlåt...
1 Guest(s)