June 14, 2005
Delph1 wrote: [quote=Zyrus]All musik som säljer är bra musik, annars skulle den väl inte sälja.
Dummaste som sagts på länge. Med rätt marknadsföring säljer allt oavsett vilket skit det är.
//Andreas
Eftersom vad som är bra är högst subjektivt är det absolut inte det dummaste som sagts på länge. Det är ju alltid någon i slutändan som tycker att det är bra. :bok:
January 16, 2004
Nån som håller med om att det här är den töntigaste tråden som nånsin gjorts?
det är o-genomtänkt, orutinerade killar...Haha, du vet ju inte vad du snackar om!! Patetiskt.
För att göra en bra metal-låt krävs en bra musiker, för att göra en rap-låt krävs en kass uppväxt!!
Mer metal åt folket!
September 16, 2002
obelix wrote: Säger bara Nemi...
:)R
May 10, 2002
skiroy wrote: [quote=Suizide]För att göra en bra metal-låt krävs en bra musiker, för att göra en rap-låt krävs en kass uppväxt!!
Jisses vad du generaliserar väl så häftigt här.
Måste hålla med skiroy här alltså.. det är inte ett måste att ha haft en kass uppväxt för att rappa. :bok:
June 3, 2001
N1ko wrote: är det nån som håller med mig om att Black Metal musik är den dåligaste musiken som någonsin gjorts?
Hiphop är det sämsta som finns.
Tillome värre än dansband. :cy:
Dehman wrote: [quote=hawkie]Tanken med techno är ju att man ska dansa, hur dansar man till hårdrock? Bara stå och hoppa/headbanga?
Det är ju så man dansar till techno.
Typ... näe. :apa:
Du har aldrig vart på en trancefest det märker man på en gång.
March 10, 2002
Gueno wrote: [quote=N1ko]är det nån som håller med mig om att Black Metal musik är den dåligaste musiken som någonsin gjorts?
Hiphop är det sämsta som finns.
Tillome värre än dansband. :cy:
Dehman wrote: [quote=hawkie]Tanken med techno är ju att man ska dansa, hur dansar man till hårdrock? Bara stå och hoppa/headbanga?
Det är ju så man dansar till techno.
Typ... näe. :apa:
Du har aldrig vart på en trancefest det märker man på en gång.
Haha nej, har inga planer på det heller.
April 14, 2005
N1ko wrote: är det nån som håller med mig om att Black Metal musik är den dåligaste musiken som någonsin gjorts? det är o-genomtänkt, orutinerade killar som målar sig som clowner och tror att det fortfarande är "dark medival times" ute då man krigade med svärd och spjut... asså vem orkar sitta och lyssa på en som låter som ett j**la cerebral pares när han hmm, aa "sjunger" ja hatar black metal kan ej hjälpa det!!!
Wow, du är verkligen dålig.
April 14, 2005
N1ko wrote: just det pop lyssnar ja ju knappst på, KORN!
[Edit]Några rader ord som var fulltändigt helt åt pipan författat av nämnde praktpärla till pucko !
Inläggsförfattaren...inte citatet.
//skiroy
March 21, 2003
abishai wrote: [quote=skiroy][quote=Suizide]För att göra en bra metal-låt krävs en bra musiker, för att göra en rap-låt krävs en kass uppväxt!!
Måste hålla med skiroy här alltså.. det är inte ett måste att ha haft en kass uppväxt för att rappa. :bok:
Jag skulle dock vilja se prins filip rappa :cy: :cy: :cy:
September 12, 2001
Farbror wrote: [quote=abishai][quote=skiroy][quote=Suizide]För att göra en bra metal-låt krävs en bra musiker, för att göra en rap-låt krävs en kass uppväxt!!
Jag skulle dock vilja se prins filip rappa :cy: :cy: :cy:
Hehe...jo det vore lite fel. 🙂
Men saken är den att många av dom där tuffa ghettoganstarapparna som kör på om hur dålig uppväxt dom har haft i slummen och allt det där egentligen är medelklass !
February 12, 2003
N1ko wrote: är det nån som håller med mig om att Black Metal musik är den dåligaste musiken som någonsin gjorts? det är o-genomtänkt, orutinerade killar som målar sig som clowner och tror att det fortfarande är "dark medival times" ute då man krigade med svärd och spjut... asså vem orkar sitta och lyssa på en som låter som ett j**la cerebral pares när han hmm, aa "sjunger" ja hatar black metal kan ej hjälpa det!!!
Jag tycker jag respektar folk som har olika åsikter än mig i vanliga fall, men det här får fan det att rinna över för mig.
Vem fan tror du kommer respektera dig, om inte du respekterar "de"?
Nu är "de" förmodligen ganska få, men du kan ju ta ditt jävla hiphoppande och köra upp långt och hårt i röven, tills du önskar att det istället var en piggelin du körde upp.
Sen att du inte ens kan skriva "sämsta", utan skrivar "dåligaste", och sen efter det skriva "o-genomtänkt"...
Om jag nånsin stötte på dig nånstans skulle jag fan growla mig hes, och sedan sätta dig i sträckbänk med nån ful läderfetischist som heter Hans som är tysk, 42 år gammal och tjock.
Du är en människa som, om du överhuvudtaget kommer dit, kommer brinna i helvetet, hårt och länge.
September 12, 2001
Mean Machine wrote: [quote=N1ko]är det nån som håller med mig om att Black Metal musik är den dåligaste musiken som någonsin gjorts? det är o-genomtänkt, orutinerade killar som målar sig som clowner och tror att det fortfarande är "dark medival times" ute då man krigade med svärd och spjut... asså vem orkar sitta och lyssa på en som låter som ett j**la cerebral pares när han hmm, aa "sjunger" ja hatar black metal kan ej hjälpa det!!!
Jag tycker jag respektar folk som har olika åsikter än mig i vanliga fall, men det här får fan det att rinna över för mig.
Nu är "de" förmodligen ganska få, men du kan ju ta ditt j**la hiphoppande och köra upp långt och hårt i röven, tills du önskar att det istället var en piggelin du körde upp.
Sen att du inte ens kan skriva "sämsta", utan skrivar "dåligaste", och sen efter det skriva "o-genomtänkt"...
Om jag nånsin stötte på dig nånstans skulle jag fan growla mig hes, och sedan sätta dig i sträckbänk med nån ful läderfetischist som heter Hans som är tysk, 42 år gammal och tjock.
Du är en människa som, om du överhuvudtaget kommer dit, kommer brinna i helvetet, hårt och länge.
Sedan bör mesiga Maskinen inte syssla med personpåhopp nu.
Jag har redan bannat en kille ikväll som skrev något liknande inlägg!
February 12, 2003
skiroy wrote: [quote=Mean Machine][quote=N1ko]är det nån som håller med mig om att Black Metal musik är den dåligaste musiken som någonsin gjorts? det är o-genomtänkt, orutinerade killar som målar sig som clowner och tror att det fortfarande är "dark medival times" ute då man krigade med svärd och spjut... asså vem orkar sitta och lyssa på en som låter som ett j**la cerebral pares när han hmm, aa "sjunger" ja hatar black metal kan ej hjälpa det!!!
Nu är "de" förmodligen ganska få, men du kan ju ta ditt j**la hiphoppande och köra upp långt och hårt i röven, tills du önskar att det istället var en piggelin du körde upp.
Sedan bör mesiga Maskinen inte syssla med personpåhopp nu.
Jag har redan bannat en kille ikväll som skrev något liknande inlägg!
Jotack, jag vet, ursäkta.
Det var därför jag inledde mitt inlägg som jag gjorde, för jag kände att det skulle sluta illa...
November 27, 2003
Deranged wrote: [quote=Delph1][quote=Zyrus]All musik som säljer är bra musik, annars skulle den väl inte sälja.
Dummaste som sagts på länge. Med rätt marknadsföring säljer allt oavsett vilket skit det är.
//Andreas
Eftersom vad som är bra är högst subjektivt är det absolut inte det dummaste som sagts på länge. Det är ju alltid någon i slutändan som tycker att det är bra. :bok:
Ett totalt ignorerande av den extrema massmediala exponering som så många mindre begåvade artister får som enbart bygger på deras utseende eller sexappeal/whatever där de sedan får extremt stereotypiserade låtar serverade av ett gäng låtskrivare som matar ut samma skit till en hel hög "artister". Allt som säljer är fan inte bra. De enda som köper skiten är preteens och tonåringar som vill vara inne.
Långt ifrån all skit som säljer bra är bra och långt ifrån allt som inte säljer bra är dåligt.
//Andreas
January 16, 2004
skiroy wrote: [quote=Suizide]För att göra en bra metal-låt krävs en bra musiker, för att göra en rap-låt krävs en kass uppväxt!!
Ta inte så allvarligt på det där. Det är bara nåt jag har läst någon stans 🙂
Jag blev bara så irriterad.
March 2, 2005
fy vad orginella ni är som tycket att black metal är bra och har sin charm hahahaha... det är inte musik... Det enda black metal bandet som låter bra och genomtänkt enligt mig är dimmu borgir. alla andra kan ju gå och ruttna i helvetet (det är ju det dom vill) och fy vad tuffa dom är mnär dom sminkar sig helt vitt med svart runt ögonen och har nitar som är 10 cm långra på armar och ben.. vad vill dom likna asså? hmm medeltidens onda krigare eller?? HAHAHA asså det är löjligt att ni ens säger emot mig och tycket det är bra... men nu skriver väl snart nån fjortis nån kommentar "du är löjlig som tycket att det är dålig och kritiserar det" eller nåt sånt..
March 10, 2002
N1ko wrote: fy vad orginella ni är som tycket att black metal är bra och har sin charm hahahaha... det är inte musik... Det enda black metal bandet som låter bra och genomtänkt enligt mig är dimmu borgir. alla andra kan ju gå och ruttna i helvetet (det är ju det dom vill) och fy vad tuffa dom är mnär dom sminkar sig helt vitt med svart runt ögonen och har nitar som är 10 cm långra på armar och ben.. vad vill dom likna asså? hmm medeltidens onda krigare eller?? HAHAHA asså det är löjligt att ni ens säger emot mig och tycket det är bra... men nu skriver väl snart nån fjortis nån kommentar "du är löjlig som tycket att det är dålig och kritiserar det" eller nåt sånt..
Kommer någon fjortiskommentar? Ditt inlägg är fjortis så det skriker om det. Inte fan skapar jag massa meningslösa trådar om hur mycket jag hatar smörpop etc. Black metal är mer musik än all rap, pop etc. Det är musik som spelas på instrument, inte tillverkas i en dator. Du verkar inte heller ha fått särskilt mycket respons i denna tråd, så varför fortsätta du att tjata om detta? Lägg ner och sätt på en låt med Darin eller vad du nu gillar.
January 17, 2002
Dehman wrote: [quote=N1ko]fy vad orginella ni är som tycket att black metal är bra och har sin charm hahahaha... det är inte musik... Det enda black metal bandet som låter bra och genomtänkt enligt mig är dimmu borgir. alla andra kan ju gå och ruttna i helvetet (det är ju det dom vill) och fy vad tuffa dom är mnär dom sminkar sig helt vitt med svart runt ögonen och har nitar som är 10 cm långra på armar och ben.. vad vill dom likna asså? hmm medeltidens onda krigare eller?? HAHAHA asså det är löjligt att ni ens säger emot mig och tycket det är bra... men nu skriver väl snart nån fjortis nån kommentar "du är löjlig som tycket att det är dålig och kritiserar det" eller nåt sånt..
Kommer någon fjortiskommentar? Ditt inlägg är fjortis så det skriker om det. Inte fan skapar jag massa meningslösa trådar om hur mycket jag hatar smörpop etc. Black metal är mer musik än all rap, pop etc. Det är musik som spelas på instrument, inte tillverkas i en dator. Du verkar inte heller ha fått särskilt mycket respons i denna tråd, så varför fortsätta du att tjata om detta? Lägg ner och sätt på en låt med Darin eller vad du nu gillar.
Du menar "Sätt på darin" väl?
N1ko, försöker du påstå att vi är löjliga om vi tycker om growl? Vi tycker att du är minst lika löjlig som lyssnar på Rap/Hip-Hop och skriver omogna inlägg på NH.
Jag kan inte tala för andra, men jag skulle uppskatta om jag slapp se dig här mer, du äcklar mig mer än Darin och Daniel tillsammans.
3 Guest(s)