February 10, 2001
Nån som har NEC e616V :s "nya" batteri? Kostar 399kr och skall räcka dubbelt så länge som de stora man får med, med telefonen.
Jag vill veta om det verkligen är så mkt bättre och om det är värt pengarna?
Som igår, fick jag panik på mitt stora batteri, enda jag gjorde med telefonen under dagen var prata röstsamtal i 5 minuter, batteriet räckte 9 timmar! (%¤%/()%¤ horbatteri!
January 28, 2003
Marron wrote: 3G och lång batteritid går ju inte ihop.. inte än iaf..
Vad är lång batteritid för dig?
Jag har inte hört någon klaga på batteritiden på Z1010 iaf, och det är en 3G-telefon mig veterligen :bok:
Och som copulator sagt, typ för alla så är 3G synonymt med operatören 3. Förstår varför man får NEC-nallarna så förbannat billigt 😛
(om man tecknar ab. givetvis. Men 149kr/mån i 12 mån och få en gratis telefon är billigt.)
November 22, 2001
MrWeizel wrote: [quote=Marron]3G och lång batteritid går ju inte ihop.. inte än iaf..
Vad är lång batteritid för dig?
Jag har inte hört någon klaga på batteritiden på Z1010 iaf, och det är en 3G-telefon mig veterligen :bok:
Och som copulator sagt, typ för alla så är 3G synonymt med operatören 3. Förstår varför man får NEC-nallarna så förbannat billigt 😛
(om man tecknar ab. givetvis. Men 149kr/mån i 12 mån och få en gratis telefon är billigt.)
Jag tycker att man kan klaga på att batteriet inte håller mer än max 2 dagar.
Har iaf inte hört någon som använt den o fått den att hålla längre.
November 22, 2001
copulator wrote: min t610 håller ca en vecka ca 10-15 min 0ch 1-7 sms. tror inte alla 3g telefoner har dålig batteri. mest operatören tre. 3g ska inte blandas ihop med tre. det är skilda saker
Så du menar att operatören 3 har dålig batteritid?
Comviq har bättre då kanske? 😉
July 27, 2002
Json_81 wrote: [quote=copulator]min t610 håller ca en vecka ca 10-15 min 0ch 1-7 sms. tror inte alla 3g telefoner har dålig batteri. mest operatören tre. 3g ska inte blandas ihop med tre. det är skilda saker
:)R
May 19, 2003
Json_81 wrote: [quote=copulator]min t610 håller ca en vecka ca 10-15 min 0ch 1-7 sms. tror inte alla 3g telefoner har dålig batteri. mest operatören tre. 3g ska inte blandas ihop med tre. det är skilda saker
comviq har inga 3g telefoner. 👿 tre 👿 har 3g telefoner som endast säljs med tre.
November 22, 2001
copulator wrote: [quote=Json_81][quote=copulator]min t610 håller ca en vecka ca 10-15 min 0ch 1-7 sms. tror inte alla 3g telefoner har dålig batteri. mest operatören tre. 3g ska inte blandas ihop med tre. det är skilda saker
comviq har inga 3g telefoner. 👿 tre 👿 har 3g telefoner som endast säljs med tre.
Men huruvuda telefonen har bra eller dåligt batteri har inget med operatören att göra.
Och mig veterligen finns det ingen 3g-telefon som har acceptabel prestanda.
2 Guest(s)