April 23, 2003
http://www.forumhell.com/23631.htm
Sjukt stämmer ju totalt!
May 10, 2002
stämde inte in på en enda punkt!
"NOW...send this to 10 people within the hour you read this...IF you do..your wish will come true. If you don't it will become the opposite"
heh, jag önskade mig att jag inte skulle vara pissnödig och den gick i uppfyllelse och jag slapp göra det. 😉
det stämde inte in alls då! nä jag är alldeles för utanför lådan när det kommer till sånt här.
February 4, 2003
Alltså jag hoppas ni förstår att både Grayfox och jag inte tycker det är något hokus pokus.
Det som är det intrssanta är att det funkar på många, eftersom det är utformat på ett sätt som gör att vi "tänker som de vill". De läser oss, eller så. Frågorna är utformade på ett speciellt psykologiskt sätt.
Jag tror inte på "hokuspokus". Men jag tror det är möjligt att få en annan att avslöja mycket mer, genom olika knep.
1. Sen att det inte funkar på alla beror mycket på att ni antingen kanske inte gillar någon, förutom er dator.
2. Ni har inga andra kompisar, förutom datorn.
3. Ni ansträngde er för mycket, och skrv inte ner det FÖRSTA du tänkte på. Ni tänkte för länge.
4. Ni tänkte för mycket på att det är nått "lurt" med detta och tog därför inte folk som ni "kände" eller som ni gillade, eftersom ni "läste" att dessa skulle blandas in.
5. Testet funkade helt enkelt inte på er.
Hur som helst. Om det var någon av punkterna mellan 1-4 så var det helt onödigt att ni överhuvudtaget testade att utföra testet. Slöseri med tid.
May 17, 2004
davidhellmyrs wrote: Alltså jag hoppas ni förstår att både Grayfox och jag inte tycker det är något hokus pokus.
Det som är det intrssanta är att det funkar på många, eftersom det är utformat på ett sätt som gör att vi "tänker som de vill". De läser oss, eller så. Frågorna är utformade på ett speciellt psykologiskt sätt.
Jag tror inte på "hokuspokus". Men jag tror det är möjligt att få en annan att avslöja mycket mer, genom olika knep.
1. Sen att det inte funkar på alla beror mycket på att ni antingen kanske inte gillar någon, förutom er dator.
2. Ni har inga andra kompisar, förutom datorn.
3. Ni ansträngde er för mycket, och skrv inte ner det FÖRSTA du tänkte på. Ni tänkte för länge.
4. Ni tänkte för mycket på att det är nått "lurt" med detta och tog därför inte folk som ni "kände" eller som ni gillade, eftersom ni "läste" att dessa skulle blandas in.
5. Testet funkade helt enkelt inte på er.
Hur som helst. Om det var någon av punkterna mellan 1-4 så var det helt onödigt att ni överhuvudtaget testade att utföra testet. Slöseri med tid.
nu ska vi inte vara sån
December 5, 2002
Hehe stämde inte så bra, men en del grejer blev rätt roliga =)
9. The tenth space is the song that tells you most about YOUR mind.
Haha valde en låt som heter "There's no Tomorrow" =D
10. and 11 is the song telling you how you feel about life
Där skrev jag "Metal Militia"
Tror det är säkrast för resten av världen om jag låser in mig nånstans
January 5, 2002
Vissa saker stämde, andra inte. Jag kopplar tydligen samman en tjejkompis med The Business - Hardcore hooligan, vilket jag finner rätt lustigt :p
Något som däremot stämde ruskigt bra är den sista, "11 is the song telling you how you feel about life", och det var Gyllene Tider - Tylö sun. Klockrent. Sommar, here I come.
2 Guest(s)