March 3, 2004
Det bygger ju på enkel psykologi. "Tänk på vänner eller folk du känner" och sedan kommer svar som "du bryr dig om nr. 5".
Däremot var det lite roligt att jag skrev "Killing yourself to live" med Black Sabbath på plats elva.
Den låten ska alltså beskriva hur jag ser på livet.
December 5, 2001
davidhellmyrs wrote: Alltså jag hoppas ni förstår att både Grayfox och jag inte tycker det är något hokus pokus.
Det som är det intrssanta är att det funkar på många, eftersom det är utformat på ett sätt som gör att vi "tänker som de vill". De läser oss, eller så. Frågorna är utformade på ett speciellt psykologiskt sätt.
Jag tror inte på "hokuspokus". Men jag tror det är möjligt att få en annan att avslöja mycket mer, genom olika knep.
1. Sen att det inte funkar på alla beror mycket på att ni antingen kanske inte gillar någon, förutom er dator.
2. Ni har inga andra kompisar, förutom datorn.
3. Ni ansträngde er för mycket, och skrv inte ner det FÖRSTA du tänkte på. Ni tänkte för länge.
4. Ni tänkte för mycket på att det är nått "lurt" med detta och tog därför inte folk som ni "kände" eller som ni gillade, eftersom ni "läste" att dessa skulle blandas in.
5. Testet funkade helt enkelt inte på er.
Hur som helst. Om det var någon av punkterna mellan 1-4 så var det helt onödigt att ni överhuvudtaget testade att utföra testet. Slöseri med tid.
Ligger mycket i det.
July 18, 2003
Några rätt var det allt 😀
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
August 7, 2001
man lurar sig själv ju... man tar ju den som man bryr sig mest om på den lägsta siffran, samma sak på låtarna. jag gjorde tvärtom och då stämde det inte in... men om jag skulle tagit det jag bryr mig mest om på den lägsta siffran så skulle det stämt in.
sen önskade jag mig jumbo jet :bgrin:
Edit: jag tog min svägerska på 7:an så det stämde ju inte in heller :bgrin:
November 27, 2003
Har gjort detta flera gånger förr men va fasen en gång till kan ju inte skada:
1.666
2.27
3.Anna
4.Fredrik
5.Carina
6.Mathias
7.Frida
8.Hallowed be thy name
9.Losing my religion
10.Leader of the rats
11.Translyvania
Wish: GF!
1. Jag kommer inte sprida detta till 27 personer.
2. Nej, Anna är en kul men inte speciellt bra människa ekker kompis så jag tänker inte satsa på henne.
3. Frida var en flickvän från högstadiet. Underbar tjej med ett fruktansvärt humör. Inte speciellt kompliserad människa.
4. Fredrik är min lillebror, och jag han står mig nära. Och nej jag rankar inte mina nära och kära så jag kan inte svara på om han betyder mer än någon annan.
5. Carina, är min mor, och hon känner mig nog inte så bra som hon tror. Jag kan ha fel dock.
6. Mathias ... my lucky star. Tänkte på min lillebror när jag skrev det men insåg att jag även känner en till som heter det ( :heart: ). Lucky star, nja. Han är tyvärr det av mina syskon jag har minst gemensamt med men jag älskar honom lika mycket för det 😉
7. Hallowed be thy name .. Anna (????????) ummm . nej? (se fråga 3)
8. Losing my religion .. Frida Har aldrig varit religiös och det var inte hon riktigt. Låttexten stämemr väl delvis, dock så grät hon inte snarade skrek av ilska.
9. Leader of the rats ... my mind ... [Image Can Not Be Found] Där ser man :bgrin: undrar hur resten av crew ser på det?
10. Transylvania ... my life. Transylvanien är väl ett kargt, dött landskap 😕
Min önskan kommer inte gå i uppfyllelse tyvärr eftersom jag hatar spam och tänker inte sprida detta.
Med andra ord kommer jag inte få en gf utan en ... bf?
//Andreas
1 Guest(s)