December 4, 2001
Garfzez wrote: [quote=Kid Rock]Nån härifrån som ska på Hux-Flux m.fl den 7 Juni i Skövde?
http://www.mandarin.nu/event_show.asp?ev_id=588
*längtar* mmm...
Haha! Jag kommer fan upp alltså! Kom på att jag har en polare där uppe, som jag ska bo hos, så åker upp dit på fredagen.. sen blir det fan till att sova vägen hem igen på söndagen! Men det får jag leva med! Åhrr längtar!!
Härligt!! Så ska det låta 🙂 Då kanske vi ses...hehe
December 4, 2001
Blue_Moon_ wrote: [quote=heimdal]man kanske får ta å smyga dit, å spana lite i busken å se vad det e för nåt skumt folk som samlas där.. så ser ni ngn krypa ibland träna därute så e det nog jag..
ok jag ska nog vara utepå älgjakt i skogen tror jag, hooh... min syn är inte så bra heller. :bgrin:
:bgrin:
December 24, 2002
Coore wrote: Varför ska baren vara öppen när det är sådan musik? Då går väl alla på ecstasy?
Fördomar! Jag lyssnar väldigt mycket på sån musik.. och jag har aldrig tagit E
Alla som lyssnar på hip-hop röker dom majja då eller?
För att inte tala om dom som lyssnar på Leif Loket Ohlssons jul sånger.. har dom varit på rehab då eller?
May 23, 2001
jonte_power wrote: [quote=Coore]Varför ska baren vara öppen när det är sådan musik? Då går väl alla på ecstasy?
För att inte tala om dom som lyssnar på Leif Loket Ohlssons jul sånger.. har dom varit på rehab då eller?
Jepp och alla som lyssnar på Ultima Thule är rasister. Och de som lyssnar på Ebba Grön är kommunister. Man ska döma efter musiksmak.
November 26, 2002
stormaz wrote: [quote=jonte_power][quote=Coore]Varför ska baren vara öppen när det är sådan musik? Då går väl alla på ecstasy?
Jepp och alla som lyssnar på Ultima Thule är rasister. Och de som lyssnar på Ebba Grön är kommunister. Man ska döma efter musiksmak.
musiksmaken säger ofta en hel del om folks personlighet 🙂
1 Guest(s)