February 12, 2002
Fackamato wrote: har för mig att du kan fylla på med nollor i slutet om ditt clearingnummer int eräcker till
Ja hade tänkt nå liknande, men ja trodde att man kanske skulle sätta de framför. Men du är rätt säker? Inte för att ja misstror dig men de är en liten slant som inte får hamna fel. Nån fler som kan komma med en referens?
February 12, 2002
Ang EmpirePoker förresten. Ni får 25$ helt å hållet gratis om ni går med just nu (http://www.empirebacker.com) jag har testat å det är inge lurt alls med det. Have fun. 🙂
October 25, 2003
Hans-Erik wrote: Kan man inte regga och sedan skicka pengarna till kontot direkt? 😉
Efter en lång jäkla registrering så fick jag inga pengar... tack... :arg:
edit. eller måste man sätta in pengar innan man får dom pengarna?
Pengarna kommer när de har godkänt ditt konto, tar 24-48h 🙂
April 14, 2002
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Är det ingen som kan backa upp "teorin" om att man ska lägga till nollor efter cleringnumret? 🙁
Minns när jag skulle föra över pengar till ett annat konto så saknades det siffror. Då lades de till automatiskt i början så tex 5 blev 05 vilket är det samma. För att vara säker, kolla med banken?
February 12, 2002
Ja testade me att fylla på nollor efteråt, fick de här felmedelandet--
Error: Please Read
You did not enter the ABA/Routing # of your bank account, Or it was incorrectly formatted. The ABA/Routing number is always 9 digits long. Remember to enter any zeros at the beginning. Please go back, and re-enter the ABA/Routing #.
Error: 265
2 Guest(s)