January 23, 2002
AMD_RULEZ wrote: [quote=fastbullit][quote=AMD_RULEZ]Ganska stabilt... ~50 inlägg och en varning... Tacka vet jag Mind...
jo det verkar som om dem börjat ge ut varningar nu till alla 🙄
Hehe... Mind 4 moderator eller redaktör!
Han har nog haft nån varning en gång i tiden, om jag inte minns fel. 😕
Han nog till och med varit bannad, fråga honom precis
August 22, 2005
Jontez wrote: [quote=.doedels]Tanka alla avsnitt av bananer i pyjamas ! 😉
Du menar väl köpa på DVD eller spela in från TV? 😛
Klart att han menar spela in från TV eller köpa! Vad tror du?! Tror du verkligen att man tankar ner filmer?! Vad är du för en människa egentligen, har du ingen moral i kroppen?! :D;)
January 23, 2002
Oh, de har ju tydligen börjat sända Ducktales-serierna där Gismokvack, Fosing och Bubba var med. 😀
För er som inte vet:
Gismokvack = Enhjulig rustning med massa cola gadgets. Man säger "krackelibrankelfnatt" för att få på sig den.
Fosing = Dinosaurie som de fick med sig hem på en tidsresa
Bubba = Grottmänniskounge som de fick med sig hem på en tidsresa, Fosings husse.
:bgrin:
SVT1 kl18.30 Fredagar - Ducktales, ett måste att se :eye:
February 1, 2002
Steel wrote: Oh, de har ju tydligen börjat sända Ducktales-serierna där Gismokvack, Fosing och Bubba var med. 😀
För er som inte vet:
Gismokvack = Enhjulig rustning med massa cola gadgets. Man säger "krackelibrankelfnatt" för att få på sig den.
Bubba = Grottmänniskounge som de fick med sig hem på en tidsresa, Fosings husse.
:bgrin:SVT1 kl18.30 Fredagar - Ducktales, ett måste att se :eye:
Det är fruktansvärt bra 😀
August 22, 2005
Steel wrote: Oh, de har ju tydligen börjat sända Ducktales-serierna där Gismokvack, Fosing och Bubba var med. 😀
För er som inte vet:
:bgrin:SVT1 kl18.30 Fredagar - Ducktales, ett måste att se :eye:
Tack för tipset 😉 Typ det roligaste jag visste när jag var liten hehe, måste jag kolla på 😀
4 Guest(s)