February 12, 2003
Steel wrote: [quote=AMD_RULEZ][quote=fastbullit][quote=AMD_RULEZ]Ganska stabilt... ~50 inlägg och en varning... Tacka vet jag Mind...
jo det verkar som om dem börjat ge ut varningar nu till alla 🙄
Hehe... Mind 4 moderator eller redaktör!
Han har nog haft nån varning en gång i tiden, om jag inte minns fel. 😕
Han nog till och med varit bannad, fråga honom precis
Hmm... Blue_moon då? Var tog han vägen?
Annars sköter väl Ogre sig förbannat bra... Eller tomahawk, han skulle väl passa som redaktör?
February 21, 2003
ManicBlue wrote: Blir jag utstött om jag säger Cityakuten? 🙂
Ja!
Äsch, hade du sagt Kvinnofängelset så hade det varit värre. Jag gick in på lunars forum och sa några väl valda ord om KF i forumsdelen för KF. Reaktionen var som den som jag skulle fått om jag hade skrikit "Kvinnan har fyra IQ - en till varje spisplatta" på ett feministmöte. Där snackar vi tragiska människor.
Förresten vi har ju glömt HippHipp 😀 Första säsongen har börjat sändas igen. Å gud nåde den som laddar ner det för de ska bannemig få kosing för sitt guldprogram 🙂
August 5, 2003
August 20, 2001
Ogrebeast wrote: [quote=DiDi]HippHipp (köp dvd boxen... blir mycket bättre upplevelse med kommentarer till avsnitten!!!)
Båda säsongerna? Var finns den billigast att köpa isf?
Båda säsongerna + en bonus dvd... Ser man det med kommentarer så får man mer insikt hur de har tänkt med sina karraktärer och lite rolig fakta 😉
February 21, 2003
DiDi wrote: [quote=Ogrebeast][quote=DiDi]HippHipp (köp dvd boxen... blir mycket bättre upplevelse med kommentarer till avsnitten!!!)
Båda säsongerna? Var finns den billigast att köpa isf?
Båda säsongerna + en bonus dvd... Ser man det med kommentarer så får man mer insikt hur de har tänkt med sina karraktärer och lite rolig fakta 😉
http://se.pricerunner.com/dvd/175641/prices
Underbart! En box beställd 😀
3 Guest(s)