July 19, 2001
Första gången jag blev påverkad var väl när jag var på malta med familjen.. Var väl 10 eller nåt och fick smaka två glas vin.. Det enda som hände var dock att jag fick lite huvudvärk, blev astrött och satt och garvade åt någon film då ett flygplan höll på att störta..
Meen riktigt berusad har jag nog aldrig varit.. Vad än Keffing eller Korspo säger, bara lite dålig i magen 😉
August 16, 2002
HELIX wrote: Första gången jag blev påverkad var väl när jag var på malta med familjen.. Var väl 10 eller nåt och fick smaka två glas vin.. Det enda som hände var dock att jag fick lite huvudvärk, blev astrött och satt och garvade åt någon film då ett flygplan höll på att störta..
Meen riktigt berusad har jag nog aldrig varit.. Vad än Keffing eller Korspo säger, bara lite dålig i magen 😉
"ok, vi säger väl det"...
helix blev typ mongopackad hemma hos mig förut...
May 3, 2004
HELIX wrote: Första gången jag blev påverkad var väl när jag var på malta med familjen.. Var väl 10 eller nåt och fick smaka två glas vin.. Det enda som hände var dock att jag fick lite huvudvärk, blev astrött och satt och garvade åt någon film då ett flygplan höll på att störta..
YEEAAAAH RIGHT... du kunde ju inte ens lägga dig i soffan själv, jag och keffing fick hjälpas åt att bädda ner dig....
July 3, 2003
hahah, snyggt farbror 😛 enda gången jag fått i mig en del sprit var då jag litade på min dåvarande tjej, hon sa att de inte va nåt i, men jag kände ju både doften och smaken, men dum som jag var litade jag på henne... fan, skulle bara sagt nej, så kanske jag hade sluppit henne ännu lite tidigare.....
iaf, det var inte tillräckligt för att jag skulle bli berusad dock.... men får man kalla sig nykterist om man druckit på det sättet? gjorde de av blind tillit ju.... aja, whatever, jag kommer ändå kalla mig nykterist, då alkohol i min mening inte leder till nåt bra.... ALLS!
dessutom, man kan ju inte dricka om man ska köra Toca Race Driver
*brum-brum, skrriiriiiik...* *KRASCH*
4 Guest(s)