February 10, 2004
Var vel typ 13-14års åldern tror jag. Mins inte riktigt när, 😉 ... men jag kommer ihåg när min polare var den försa som drack 2st 6-pack öl... Mins även att han deckade vid ett par återviningsbankar för glas, gick sedan hem, spolade ner en handduk i toaletten å gick å la sig för å sova i föräldrarnas säng... när dom sov där ::bgrin:: Hahahaha.. de va rolit...
btw. Ser att många skriver typ "Morsan/farsan var inte så glada..." Är det någon här som inte har torskat hos föräldrarna när det gäller alkohol? 😛
March 14, 2001
Combat wrote:
btw. Ser att många skriver typ "Morsan/farsan var inte så glada..." Är det någon här som inte har torskat hos föräldrarna när det gäller alkohol? 😛
När man var yngre så drack man i smyg och liknande och ja jag har nog klarat mig rätt bra..
Är ju faktiskt bättre att man säger man ska ut och dricka än att göra det i smyg utifall det skulle hända något.. fast de våga man ju inte i yngre dagar... 😛
March 14, 2004
AMD_RULEZ wrote: [quote=Coore][quote=ocz]Har aldrig blivit upptäckt.
Ingen har heller upptäckt mina gömmor... I huset!
Ja men en bärs är väl inga problem att gömma undan i någon skum vrå.
Men kommer vi till hans cider blir det annorlunda...;)
Exakt... Cider är heligt, det är godare 🙂 Sedan kommer min mamma och lägger in kläder i min gaderob varje dag typ
En gång hittade min bror mitt hemmagjorda fakepussy 😉 :bgrin:
February 3, 2003
ocz wrote: Har aldrig blivit upptäckt.
Vaa? Jag har haft min sprit i kylen sedan 16 eller så 😛 Vodka, likörer och öl 😛 Sålänge morsan och farsan vet att jag inte dricker renat och inte allt för mycket så får jag ha det där. Dom litar på mig och jag har inte tänkt dricka renat eller så 🙂
Första gången var när jag var 15. På halloween. Kul upplevelse. Testa inte att snaps Vin-öl-vodka i ett glas bara....... Blev inte bakis men magen hade ett och annat att säga om det 😛
March 30, 2003
Lovade mig själv att aldrig dricka när jag var liten, "hatar" hur människor blir under påverkan av alkohol. Blir bara bråk och skit i huset när föräldrarna varit på vinprovning hos nån.
Jaja, man väljer själv om man vill dricka eller inte men kom ihåg:
Alkohol är ingen ursäkt för att bete sig som ett svin!
October 25, 2003
Urax wrote: Lovade mig själv att aldrig dricka när jag var liten, "hatar" hur människor blir under påverkan av alkohol. Blir bara bråk och skit i huset när föräldrarna varit på vinprovning hos nån.
Så jävla sant!
Är uppväxt med att alkoholpåverkade föräldrar bråkar nätterna igenom.
November 4, 2003
LorD_Kvadd wrote: [quote=ocz]Har aldrig blivit upptäckt.
Vaa? Jag har haft min sprit i kylen sedan 16 eller så 😛 Vodka, likörer och öl 😛 Sålänge morsan och farsan vet att jag inte dricker renat och inte allt för mycket så får jag ha det där. Dom litar på mig och jag har inte tänkt dricka renat eller så 🙂
Första gången var när jag var 15. På halloween. Kul upplevelse. Testa inte att snaps Vin-öl-vodka i ett glas bara....... Blev inte bakis men magen hade ett och annat att säga om det 😛
Vad är det för fel på renat? http://www.systembolaget.se/SokDrycker/Produkt?VaruNr=1&Butik=0
March 14, 2004
Tindy wrote: [quote=Urax]Lovade mig själv att aldrig dricka när jag var liten, "hatar" hur människor blir under påverkan av alkohol. Blir bara bråk och skit i huset när föräldrarna varit på vinprovning hos nån.
Så j**la sant!
Är uppväxt med att alkoholpåverkade föräldrar bråkar nätterna igenom.
Du verkar ju vara påverkad i princip hela tiden Tindy... Av olika grejer dvs. :bgrin:
3 Guest(s)