March 30, 2003
Tindy wrote: [quote=Urax]Lovade mig själv att aldrig dricka när jag var liten, "hatar" hur människor blir under påverkan av alkohol. Blir bara bråk och skit i huset när föräldrarna varit på vinprovning hos nån.
Jaja, man väljer själv om man vill dricka eller inte men kom ihåg:
Alkohol är ingen ursäkt för att bete sig som ett svin!
Så j**la sant!
Är uppväxt med att alkoholpåverkade föräldrar bråkar nätterna igenom.
Har väl flugit en pall eller två när jag försökt att få tyst på dem, men vad mer kunde man göra som barn. Som tur är så har både jag och brorsan blivit i jämnhöjd med mina föräldrar så vi kan bespara 'lillen' sånt nuförtiden...
October 25, 2003
ocz wrote: [quote=Tindy][quote=Urax]Lovade mig själv att aldrig dricka när jag var liten, "hatar" hur människor blir under påverkan av alkohol. Blir bara bråk och skit i huset när föräldrarna varit på vinprovning hos nån.
Så j**la sant!
Du verkar ju vara påverkad i princip hela tiden Tindy... Av olika grejer dvs. :bgrin:
Hmm, va??
Nejdå, inte alls 😉
May 17, 2002
Dehman wrote: [quote=ocz] Exakt... Cider är heligt, det är godare 🙂 Sedan kommer min mamma och lägger in kläder i min gaderob varje dag typ
Cider? Är det fjollöl? 😉
Cider är som saft, fast med vissa bi-effekter iof.
Dehman wrote: [quote=ocz] En gång hittade min bror mitt hemmagjorda fakepussy 😉 :bgrin:
Erhm okej? :cy:
Mer än vad många ville veta tror jag.
February 12, 2003
Tindy wrote: [quote=Urax]Lovade mig själv att aldrig dricka när jag var liten, "hatar" hur människor blir under påverkan av alkohol. Blir bara bråk och skit i huset när föräldrarna varit på vinprovning hos nån.
Så j**la sant!
Jasså därför du knaprar konstiga piller...:)
Btw, AVATAR! Skiroy, svarar du inte på ett PM får du ett annat...:)
July 19, 2001
keffing wrote:
"ok, vi säger väl det"...
helix blev typ mongopackad hemma hos mig förut...
Näe det var inte så farligt.. Cyklade fan hem en halvmil sen utan problem..
KorSpo wrote:
YEEAAAAH RIGHT... du kunde ju inte ens lägga dig i soffan själv, jag och keffing fick hjälpas åt att bädda ner dig....
Mm eeellerhur.. Ok då.. Men vafan, jag bad aldrig om det och så bytte jag soffa dessutom..
January 5, 2002
14. Minns tiden då det räckte med en sexa folle 😀
Vitamin-C: Fanta och rödvin? Jag antar att fanta och rödvin smakar ungefär som apelsinjuice och rödvin vilket går under namnet Sangria och är förbaskat gott - när det är äckligt varmt ute och man vill svalka sig lite vid poolen. Att kröka på det? Nej, nån jävla måtta får det väl vara. Att kröka på vin överhuvudtaget är idioti.
October 25, 2003
AMD_RULEZ wrote: [quote=Tindy][quote=Urax]Lovade mig själv att aldrig dricka när jag var liten, "hatar" hur människor blir under påverkan av alkohol. Blir bara bråk och skit i huset när föräldrarna varit på vinprovning hos nån.
Så j**la sant!
Där sa du nåt, det har jag inte tänkt på... 🙄
February 3, 2003
Tindy wrote: [quote=AMD_RULEZ][quote=Tindy][quote=Urax]Lovade mig själv att aldrig dricka när jag var liten, "hatar" hur människor blir under påverkan av alkohol. Blir bara bråk och skit i huset när föräldrarna varit på vinprovning hos nån.
Så j**la sant!
Där sa du nåt, det har jag inte tänkt på... 🙄
Man ska ta det lugnt med sånna saker... Fast det har vi redan snackat om 😉 btw. gillar din nya avatar 😀 det är "DEN" bilden eller hur?
OCZ: Det säger ju bara att du ÄR desperat om du har en fakepussy...
davidrone: Uttryckte mig fel 🙂
July 18, 2003
gick i 6:an, vi börjar på högstadiet så. Så några av min syrrans kompisar var utanför ett högstadie disco och när de fick veta att de kände min stora syster så var de väldigt generösa, vilket min morsa inte tyckte var så bra.
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
1 Guest(s)