August 16, 2002
Death On Wings wrote: [quote=keffing]spännisar brukar ofta spela hockey o ha en prilla snus under läppen...
Här brukar hockeykillar snusa som bara fan, skricka *censur* och tro att de är överlägsna 🙂
mm... verkar som hockey-kulturen är ganska universiell... det är exakt lika här...
en ganska kul grej, kvarterets hockeygrabb blev misshandlad ikväll av fyra nassar... nån sa att han hade sagt att han inte gillar parkettgolv, och att dom därför slog honom... rätt åt den jävel, vem fan gillar inte parkett?
November 22, 2001
Extatic wrote: [quote=Payroouz]Många som går på gym, käkar tillskott, har skitstora muskler; inte fan är dom starka . Muskler har dom, men dom används mest till att spänna.
hur fan kan du säga att dom inte är starka? tror du kroppen ser skillnad på 100kg skivstång eller 100kg annat?
Det finns en stor skillnad i verkliga muskler och att lyfta tyngder på ett gym.
Har träffat folk som lyfter mycket på gymmet men inte kan göra något vettigt ändå.
February 15, 2003
keffing wrote: [quote=Death On Wings][quote=keffing]spännisar brukar ofta spela hockey o ha en prilla snus under läppen...
Här brukar hockeykillar snusa som bara fan, skricka *censur* och tro att de är överlägsna 🙂
mm... verkar som hockey-kulturen är ganska universiell... det är exakt lika här...
en ganska kul grej, kvarterets hockeygrabb blev misshandlad ikväll av fyra nassar... nån sa att han hade sagt att han inte gillar parkettgolv, och att dom därför slog honom... rätt åt den j**el, vem fan gillar inte parkett?
Det beror ju på vilket rum man ska ha det i.
Jag vill inte ha parkett i mitt badrum iaf.
September 8, 2003
keffing wrote: [quote=Death On Wings][quote=keffing]spännisar brukar ofta spela hockey o ha en prilla snus under läppen...
en ganska kul grej, kvarterets hockeygrabb blev misshandlad ikväll av fyra nassar... nån sa att han hade sagt att han inte gillar parkettgolv, och att dom därför slog honom... rätt åt den j**el, vem fan gillar inte parkett?
öööööööö lite störda. Av allt hår på kroppen är huvet de sista jag skulle raka 😛
December 31, 2001
Json_81 wrote: [quote=Extatic][quote=Payroouz]Många som går på gym, käkar tillskott, har skitstora muskler; inte fan är dom starka . Muskler har dom, men dom används mest till att spänna.
hur fan kan du säga att dom inte är starka? tror du kroppen ser skillnad på 100kg skivstång eller 100kg annat?
Det finns en stor skillnad i verkliga muskler och att lyfta tyngder på ett gym.
Har träffat folk som lyfter mycket på gymmet men inte kan göra något vettigt ändå.
Kan du förklara dig lite där ? Jag förstår verkligen inte vad du menar ? 🙂
September 12, 2001
Json_81 wrote: [quote=Death On Wings]
Kan du förklara dig lite där ? Jag förstår verkligen inte vad du menar ? 🙂
På fyllan försökte jag få fram att många gym-killar tränar fram stora synliga muskler utan att vara speciellt starka.
Och det stämmer...inte på alla men på många.
Jag har sett många med så rätt stor volym men noll power.
Den största "muskeln" är väl ändå hjärnan egentligen. Det är ju det som borde räknas först och främst.
May 23, 2002
Kizo wrote:
BÖNDER!
Många av dom ser inte mycket ut för världen, men dom är seg nå så in i h*****e och lyfter vafan som helst!
WORD!
Sveriges tre starkaste personer:
Magnus Samuelsson:
http://www.bk-sportsmag.se/bil.....c_0069.jpg
Torbjörn Samuelsson:
http://www.bk-sportsmag.se/bil.....c_0093.jpg
Ulf Gunnarsson:
http://www.bk-sportsmag.se/bil.....c_0078.jpg
Alla bönder 8)
October 24, 2002
Man är inte spännis, man blir utnämnd till spännis av folk som känner sig hotade av en på grund av ens muskulösa kropp. Avunsjuka i grund och botten i de flesta fallen. Tror faktiskt inte det finns speciellt många som tränar på gym som inte går igenom alla musklergrupper (med undantag ben), så att folk bara skulle träna synliga muskler känns inte så troligt. Desto fler muskler du tränar desto kraftigare blir den anabola biten...
Som Arnold säger i pumping iron, bb är en konst, det handlar om att forma sin kropp.
Visst folk må tycka att det är bögigt, spänning eller ja, vad som helst, det som ligger i ens intresse som man lyckats med, visar man gärna upp, oasvett ifall det handlar om datorer, kroppen, bilen osv.
2 Guest(s)