July 11, 2002
Har funderat på en sak, hur måna gram Chips/Popcorn måste ni ösa i er för att kunna hålla er tillfredställdanär ni tittar på film eller vid spelande?
Alltså, om jag får en skål med 100 gram chips varav att jag vet att i påsen så finns det 200 gram kvar, så måste jag lixom ha en hel påse innan jag blir nöjd 🙂 Annars blir jag girig, och lätt aggressive 8)
Brukar hända rätt ofta när man brukar sitta och se på film hos kompisarna, så brukar man roffar åt sig skålen med chips/popcorn och käkar som en galning, tillslut blir det inget kvar vilket är väldigt pinsamt
October 26, 2003
jo, de där kan ju verkligen vara ett problem ibland, man kanske skulle förvarna kompisar att lägga undan chipsen/popcornen.. när man kommer.. man vill ju inte att de ska bli pinsamt.
men är de hemma o man har en påse.. så är väl bara o ösa i sig tills man inte orkar eller tills de tar slut... 😀
June 13, 2001
nej inte första medlemmen av kvinnligt kön.. jag har svagt minne av vaniljeflickan som fanns här när jag gick med NH gänget..
för att hålla sig till ämnet... så en festpåse räcker till att få sura uppstötningar av... m.a.o räcker en 200 grams..
mmmh.. tänker på ostbågar.... gula flåtiga fingrar ... brallorna fulla med gula flagor... Bääägh... cola på bordet... Ångesten....
2 Guest(s)