February 12, 2002
https://www.nordichardware.se/.....38;start=0
Tänk er för.. 😛
Själv får jag tillfredställelse utav att............ Vet inte.. :cy:
August 20, 2001
Gueno wrote: [quote=Smirnoff]^^ Är det vå första tjej vi har fått i forumet?
haha, vad ni tar åt er efter Guenos homo trådar 8)
"Vi" hade Vaniljflickan (nått sådant kallade hon sig).
Ey!
DiDi är också med på ett hörn. 😛
*DiDi tittar fram från sitt hörn*
Och så hon Inga som brukar strycka runt på forumet ibland 😉
January 28, 2003
BubbleAng3L wrote: jo, de där kan ju verkligen vara ett problem ibland, man kanske skulle förvarna kompisar att lägga undan chipsen/popcornen.. när man kommer.. man vill ju inte att de ska bli pinsamt.
men är de hemma o man har en påse.. så är väl bara o ösa i sig tills man inte orkar eller tills de tar slut... 😀
VÄLKOMMEN!!
snälla rädda mig från DiDi's och Gueno's bögfasoner :bgrin:
riktigt kul om här är någon aktiv tjej tycker iaf jag, får bara lägga undan fördomarna
hallå, det finns ju en anledning till att där är så mkt chips i en påse som där är.. precis som findus micromat så är det en-portions 😀
July 9, 2003
Smirnoff wrote: Brukar hända rätt ofta när man brukar sitta och se på film hos kompisarna, så brukar man roffar åt sig skålen med chips/popcorn och käkar som en galning, tillslut blir det inget kvar vilket är väldigt pinsamt
Ett bra knep för att få alla popcornen för sig själv är att grabba tag i skålen trycka upp ett popcorn i näsan och sedan fnysa ut det i skålen... skaka sedan våldsamt och fråga dina polare om dom vill ha... vanligtvis svarar dom nejtack och voila du har alla popcorn för dig själv.... 🙄
April 18, 2003
Catstyle wrote: Findus färdigmat skulle kanske räcka åt Gueno, men inte åt en viking som mig
Hmm seriöst, det är inte mycket mat i en sån där förpackning.
DS
Precis, jag läste nått test dom hade gjort av portionsmaten, eller om jag såg det på Plus eller nått, och där kom dom fram till att ingen av dom portionerna innehöll tillräckligt för en man, det var så lite näring i dom att dom inte ens räckte till för kvinnor såvida dom inte bantade. Det enda alternativet som innehöll nog med energi var pizzan, men då är ju i princip all energi i den bara fett så den är ju inte heller bra.
Nä färdigmat duger endast i nödfall, mycket godare att göra maten själv 🙂
5 Guest(s)