August 20, 2001
Ogrebeast wrote: [quote=BubbleAng3L]Ps. tjejen här tillhör ingen.. förutom sin lille Darkie.
Va??? En tjej på forumet? Som inte är ful? *tittar ut genom fönstret och kollar om himlen rämnar* :cy:
Hehe du är så välkommen så
Här har vi fördommar till höger och vänster ser jag 😉
February 21, 2003
DiDi wrote: [quote=Ogrebeast][quote=BubbleAng3L]Ps. tjejen här tillhör ingen.. förutom sin lille Darkie.
Va??? En tjej på forumet? Som inte är ful? *tittar ut genom fönstret och kollar om himlen rämnar* :cy:
Här har vi fördommar till höger och vänster ser jag 😉
Fördomar är alltid kul att skämta om
January 17, 2002
Ogrebeast wrote: [quote=BubbleAng3L]Ps. tjejen här tillhör ingen.. förutom sin lille Darkie.
"Darkie" har visst fått en rival 😉
Välkommen Angel!
November 16, 2002
Asså jag kan kolla på film utan nått o käka lr dricka överhuvudtaget men får jag inte en snus under filmen får jag myror i brallan
sen beror nog det där lite på hur bra filmen är som under båda tolkien filmerna åt jag ingenting, glömde helt bort mina munchies
sammasak med the ring va för rädd för att komma ihåg o stoppa in nått i munnen
men snuset e fanimig viktigt
June 3, 2001
DiDi wrote: [quote=MrWeizel][quote=Jerry]Ostmackor och öl eller nötter och vin - då blir jag tillfredsställd. Som nödlösning har vi mariekex och kaffe.
vad jag har hört så gillar Gueno det som är i nötterna..
särskilt det som är i DiDi's :bgrin:
Jaså... det visste inte jag...
Inte jag heller.
August 20, 2001
Gueno wrote: [quote=DiDi][quote=MrWeizel][quote=Jerry]Ostmackor och öl eller nötter och vin - då blir jag tillfredsställd. Som nödlösning har vi mariekex och kaffe.
vad jag har hört så gillar Gueno det som är i nötterna..
särskilt det som är i DiDi's :bgrin:
Jaså... det visste inte jag...
Inte jag heller.
Hmm... Känns som någon *host* vesslan *host* försöker skylla ifrån sig 😛
October 26, 2003
CoLiC wrote: [quote=Ogrebeast][quote=BubbleAng3L]Ps. tjejen här tillhör ingen.. förutom sin lille Darkie.
"Darkie" har visst fått en rival 😉
Välkommen Angel!
tack så mycket för allt välkomnande.. 🙄
October 26, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=BubbleAng3L]Ps. tjejen här tillhör ingen.. förutom sin lille Darkie.
Men du har väl antagligen en massa tjej kompisar.
Trixa på lite så att de också börjar posta här. 😀
jo du.. de kanske skulle kunna gå o fixa.. förutom att dom till skillnad mot mig har ett jobb o gå till.. och pengar att göra saker med.. 🙂
men.,.. du får väl önska mig lycka till med trixandet iaf..
3 Guest(s)