denstore wrote: [quote=ilg@dd]Efter kommande tisdag kanske..
The big Four Zero, eller?:)
Jo..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
obelix wrote: [quote=ilg@dd][quote=denstore][quote=ilg@dd]Efter kommande tisdag kanske..
Jo..
trodde du var äldre
Hmm, du måtte ha blandat ihop mej med Skiroy..
Han är visst jättegammal han..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
January 12, 2004
ilg@dd wrote: [quote=obelix][quote=ilg@dd][quote=denstore][quote=ilg@dd]Efter kommande tisdag kanske..
Jo..
trodde du var äldre
Hmm, du måtte ha blandat ihop mej med Skiroy..
Han är visst jättegammal han..
så är det nog... :bgrin:
jag trodde inte att du bara var 2½ år äldre än mig...
January 13, 2003
obelix wrote: [quote=skiroy][quote=DiDi]Livet började pånytt för några månader sen...
Fått nytt jobb?
Inte arbetslös längre får jag hoppas. 🙂
eller har du blivit religiös??? :-k
skiroyismen är underskattad.
Även en myt är pigg och alert.
Med andra ord går det aldrig utför. Eller vad säger du skiroy?
November 29, 2002
När man har stora planer på vad man ska bli och göra när man blir stor. Sedan hamnar man på gatan arbetslös eller hängandes i en sunkig ica butik eller liknande. Fick själv en chock när jag började jobba som butiksförsäljare direkt efter skolan.
*Alla kompisar började jobba så nu har man knappt kontakt längre.
*Det känns som man bara sliter dag ut och dag in och det tar aldrig slut. 🙁
*Man kan inte längre ta det lungt i sin egen takt, bara stress stress och stress.
Nä snart är det dags att plugga tror jag.
2 Guest(s)