October 25, 2003
Höken wrote: Om man bränner ner bocken, kommer polisen att ta ens brott med en nypa salt eller kommer de ta i med hårdhandskarna mot en?
Jag blir lite taggad på att flytta till gävle :p
Beror nog på vad för snut man snackar med, de här i gävle är CP, en jävla civilsnut körde nästan över mig i somras, de jagade mig och mina polare mitt i natten utan blåljus, jävla svin.
May 17, 2004
Tindy wrote: [quote=Höken]Om man bränner ner bocken, kommer polisen att ta ens brott med en nypa salt eller kommer de ta i med hårdhandskarna mot en?
Beror nog på vad för snut man snackar med, de här i gävle är cerebral pares, en j**la civilsnut körde nästan över mig i somras, de jagade mig och mina polare mitt i natten utan blåljus, j**la svin.
varför jagar de jävla svinen er skötsamam små gosse barn då?
October 25, 2003
Vitamin-C wrote: [quote=Tindy][quote=Höken]Om man bränner ner bocken, kommer polisen att ta ens brott med en nypa salt eller kommer de ta i med hårdhandskarna mot en?
Beror nog på vad för snut man snackar med, de här i gävle är cerebral pares, en j**la civilsnut körde nästan över mig i somras, de jagade mig och mina polare mitt i natten utan blåljus, j**la svin.
varför jagar de j**la svinen er skötsamam små gosse barn då?
Med risk för att få mitt fina fjortisrykte ännu mer förstört så håller jag inne med den informationen.
May 17, 2002
Tratten[DEI wrote: ]citat från aftonbladet: 1988 klarade sig bocken. Blir spelobjekt på engelska oddslistor.
Säger väl en del :bgrin:
man kanske skulle spela på när bocken brinner ned, exempelvis satsar man 42 miljarder på att bocken är har fjuttats på före 23.30 i morrn, sedan ringer man bara Tindy_14 och erbjuder en deal :P, snabba, säkra och enkla penningar.
February 6, 2004
Nu tycker jag inte ni ska sitta här och uppmuntra till brottsliga handlingar. Om bocken skulle råka antändas av en NHare föreligger risken att ni kan komma att omfattas av en rättsundersökning med rubriceringen uppvigling. Därtill är det värden för 10-tusentals kronor i den där bocken, det handlar altså om en avsevärd materiell förstörelse. I de fall den ersätts av en ny bock tas dessa pengar dessutom från kommunens kassa... så om bussarna blir dyrare i Gävle nästa år vet ni varför! Slutligen resulterar ett pyromaniskt dåd av den magnitud som föreslås i en massiv utryckning av räddningsväsendet till ännu en stor kostnad samt att resurser som kan behövas vid exempelvis en brand i ett fattigt, illa beläget barnhem, inte får den skyndsamma respons som behövs.
...man å andra sidan är det skoj men en liten eldsvåda 😉
PS. Magnesium är nog inte så lyckat eftersom det förbränns fruktansvärt fort. DS.
October 24, 2002
The_Mayhem wrote: Nu tycker jag inte ni ska sitta här och uppmuntra till brottsliga handlingar. Om bocken skulle råka antändas av en NHare föreligger risken att ni kan komma att omfattas av en rättsundersökning med rubriceringen uppvigling. Därtill är det värden för 10-tusentals kronor i den där bocken, det handlar altså om en avsevärd materiell förstörelse. I de fall den ersätts av en ny bock tas dessa pengar dessutom från kommunens kassa... så om bussarna blir dyrare i Gävle nästa år vet ni varför! Slutligen resulterar ett pyromaniskt dåd av den magnitud som föreslås i en massiv utryckning av räddningsväsendet till ännu en stor kostnad samt att resurser som kan behövas vid exempelvis en brand i ett fattigt, illa beläget barnhem, inte får den skyndsamma respons som behövs.
...man å andra sidan är det skoj men en liten eldsvåda 😉
PS. Magnesium är nog inte så lyckat eftersom det förbränns fruktansvärt fort. DS.
Nöje måste man få bekosta...
February 12, 2003
Tindy wrote: [quote=Vitamin-C][quote=Tindy][quote=Höken]Om man bränner ner bocken, kommer polisen att ta ens brott med en nypa salt eller kommer de ta i med hårdhandskarna mot en?
varför jagar de j**la svinen er skötsamam små gosse barn då?
Med risk för att få mitt fina fjortisrykte ännu mer förstört så håller jag inne med den informationen.
Kan väl säga vad det var då...;)
Moppeåkning...:P
February 12, 2003
Elias667 wrote: Jag vill se:
2004:
Bocken bränns ned av en man klädd i gröna taights och Robin Hood utstyrsel som avfyrade en brinnande pil på 100m avstånd. Mannen skrek sedan "Mot Sherwoodskogen!" och satte sig i sin totalkvaddade raggarbil* och körde iväg.*se år 1976
Jag tänkte inte avslöja mina planer, men där satt den...:)
November 22, 2001
Elias667 wrote: Jag vill se:
2004:
Bocken bränns ned av en man klädd i gröna taights och Robin Hood utstyrsel som avfyrade en brinnande pil på 100m avstånd. Mannen skrek sedan "Mot Sherwoodskogen!" och satte sig i sin totalkvaddade raggarbil* och körde iväg.*se år 1976
Haha, den var riktigt bra. Jag hoppas oxå på det 🙂
3 Guest(s)