December 5, 2002
tian wrote: Bocken måste brinna! är ju lätt värt pengarna för att se bocken brinna. Bocken är ju precis som snö på julafton får man ingen nerbrunnen bock på jul så blir det ingen riktigt jul...
Kan inte mera än att hålla med dig :]
Är alltid lika kul när man får höra om det 🙂
October 25, 2003
DiZi wrote: [quote=tian]Bocken måste brinna! är ju lätt värt pengarna för att se bocken brinna. Bocken är ju precis som snö på julafton får man ingen nerbrunnen bock på jul så blir det ingen riktigt jul...
Är alltid lika kul och åka ner och titta när brandkåren står runt en hög aska och tjafsar, min polare precis brevid, så han hör direkt när den brinner 😀
December 5, 2002
Tindy wrote: [quote=DiZi][quote=tian]Bocken måste brinna! är ju lätt värt pengarna för att se bocken brinna. Bocken är ju precis som snö på julafton får man ingen nerbrunnen bock på jul så blir det ingen riktigt jul...
Är alltid lika kul och åka ner och titta när brandkåren står runt en hög aska och tjafsar, min polare precis brevid, så han hör direkt när den brinner 😀
Haha, önskar man kunde se det också ;> Synd man inte bor i Gävle, och även synd att bocken lär brinna ner på någon minut, vilket leder till att man inte hinner se det i camen såvida man inte vet exakt när det är dags =)
May 17, 2002
Elias667 wrote: Jag vill se:
2004:
Bocken bränns ned av en man klädd i gröna taights och Robin Hood utstyrsel som avfyrade en brinnande pil på 100m avstånd. Mannen skrek sedan "Mot Sherwoodskogen!" och satte sig i sin totalkvaddade raggarbil* och körde iväg.*se år 1976
Den var nästan riktigt kul... Fantasin är det inget fel på iaf...
February 11, 2004
Angående min stavning så hoppar knapparna på mitt tangentbord.
Tindy får vara robin hood gäy ned gröna tights, och på tal om brinna så har jag faktiskt lyckats tända eld på en container, en gräskulle, och nästan ett vindskydd (när jag tältade) så bocken bör inte vara några problem...
February 12, 2003
Swinger wrote: Angående min stavning så hoppar knapparna på mitt tangentbord.
Tindy får vara robin hood gäy ned gröna tights, och på tal om brinna så har jag faktiskt lyckats tända eld på en container, en gräskulle, och nästan ett vindskydd (när jag tältade) så bocken bör inte vara några problem...
Hördu, jag ska vara Hood, läs hela tråden...:P
January 23, 2002
Mean Machine wrote: [quote=Tindy][quote=Vitamin-C][quote=Tindy][quote=Höken]Om man bränner ner bocken, kommer polisen att ta ens brott med en nypa salt eller kommer de ta i med hårdhandskarna mot en?
Jag blir lite taggad på att flytta till gävle :p
Beror nog på vad för snut man snackar med, de här i gävle är cerebral pares, en j**la civilsnut körde nästan över mig i somras, de jagade mig och mina polare mitt i natten utan blåljus, j**la svin.
varför jagar de j**la svinen er skötsamam små gosse barn då?
Med risk för att få mitt fina fjortisrykte ännu mer förstört så håller jag inne med den informationen.
Kan väl säga vad det var då...;)
Moppeåkning...:P
Tror bara polisen blir lite misstänksamma över sminkade fjortisar i svarta kläder som eldar levande hönor över öppen eld samtidigt som de "sjunger" skumma ramsor. 🙄
Angående bocken så är det ju nästan tradition och jag har källor som säger att man kanske ska hålla utkik i webkameran mellan tolv och ett natten mellan söndag-måndag, mer säger jag inte. 🙂
4 Guest(s)