December 5, 2002
.ToL wrote: Jag vill ha LIVE kameror. Aja. Bara bocken brinner så är det lungt 😀
Här har du 🙂 Dock får du uppdatera via F5 om du vill att dom ska uppdateras ofta, annars har dom en tendens att inte göra det 😛
January 14, 2002
kan se tidningarnas text framför mig:
Natten mellan den 5 till 6 december utfördes ett attentat mot parkerings-skylten vid julbocken i gävle, som man kan se via webcam över internet dygnet runt. Personen i fråga tros vara en medlem på den svenska hårdvarusidan Nordic hardware då texten på skylten visade bokstäverna "NH" som Hårdvarusidan förkortar sitt namn med, och att i deras forum så har det talats mycket om de webcams som bevakar julbocken
^^ vore något intressant att läsa iaf 😀
July 13, 2004
DiZi wrote: Här har du 🙂 Dock får du uppdatera via F5 om du vill att dom ska uppdateras ofta, annars har dom en tendens att inte göra det 😛
Jo jag kollar dom camsen nu men man vill ju att dom ska uppdateras självmant 😉
December 2, 2001
sumprumpa wrote: Det borde ju finnas nån sms-tjänst eller nått så man blir meddelad när bocken brinner så man kan skynda sig till datorn och kolla:) Förövrig kommer den brinna den 17:onde:)
Fixa en egen! http://www.yo.se/
November 27, 2003
boogey wrote: [quote=Cnuut]om nån lyckas med att tända bocken i det här slaskvädret förtjänar dom nobelpriset eller liknande
Finns ju en drös med ämnen man kan tillverka hemma som får den att brinna trots fukten.
Det är inge problem att tillverka ämnen som får den att brinna pga. fukten t.o.m. 😉 Apoteket har mycket kul *gnuggar händerna* 8)
//Andreas
1 Guest(s)