February 12, 2003
Tindy wrote: [quote=Mean Machine]Nån med bra förslag på vad som ska stå på skylten på söndag då? 😛
Tänkte sätta upp "Swec burnt down the bock this time..."
De har ju flyttar camfan, så man ser bara toppen på skylten 🙁
Damn... Vi får väl hänga den nån annanstans där den syns...:)
October 16, 2004
October 25, 2003
Mean Machine wrote: [quote=Tindy][quote=Mean Machine]Nån med bra förslag på vad som ska stå på skylten på söndag då? 😛
Tänkte sätta upp "Swec burnt down the bock this time..."
De har ju flyttar camfan, så man ser bara toppen på skylten 🙁
Damn... Vi får väl hänga den nån annanstans där den syns...:)
Ja, det fixar sig väl...
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
May 17, 2002
Mean Machine wrote: Det enda som stör mig är att det inte var jag som brände den...:)
Men den är nere, får väl nöja mig med det...;)
äh, mycket snack och liten verkstad är vad jag kallar det där :P.
Att bocken nu äntligen eldhärjades innebär att jag numera är skylldig en polare 50 riksdaler i och med ett förlorat vad. fanken.
February 12, 2003
Krqagyzzz wrote: [quote=Mean Machine]Det enda som stör mig är att det inte var jag som brände den...:)
Men den är nere, får väl nöja mig med det...;)
äh, mycket snack och liten verkstad är vad jag kallar det där :P.
Att bocken nu äntligen eldhärjades innebär att jag numera är skylldig en polare 50 riksdaler i och med ett förlorat vad. fanken.
Liten verkstad? Jag var trött som fan när jag knallade förbi den, hade varit uppe i ~23H efter att ha sovit 5...:)
Och securitassnubben var upptagen med annat än att kolla bocken, kan jag lova.
2 Guest(s)