December 29, 2003
Bogus^ wrote: [quote=Collateral][quote=Bogus^][quote=Collateral]18, med andra ord, inte så himla länge sedan.
Ja, och vi vet ju hur det gick :bgrin:
well, jag tror det var i 8:an eller 9:an nån gång... kommer inte riktigt ihåg 😕
Nej, du vet skit för du var inte med, mitt ord mot ditt... total ownage!
Du fjortis dricker ju MED 14isar..."KUL".
jag fattar inte varför du har fått för dig att de är fjortisar?
och bara för att man inte är på krogen betyder inte det är det är "fjortisfest" :bok:
Klart det är fjortisfest om man inte är på krogen.....
January 12, 2004
Gueno wrote: Gissar att jag var runt 5 bast.
Farsan var "rolig" och bytte ut min julmust mot julöl.
Kommer ihåg att det var aningen pinsamt.Full var jag första gången vid 20.
Min bror gjorde liknande mot mig en gång, men med Strårom på 80%.
Jag trodde det var saft i glaset som var trefjärdedels fyllt.
Han sa ok med ett, vad jag kopplade senare, elakt flin.
Jag såg tydligen ut som Beckers färgkarta i ansiktet innan jag kunde andas igen
July 18, 2003
13 om jag inte minns fel, utanför ett högstadie disco.
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
obelix wrote: Har en tilläggsfråga.
vad söp ni er full på första gången?
För mig var det Kir eller Aurora, fast det kan ha varit både och...
Och det gjorde skäl för smeknamnet rödtjut :spy:
Kan inte än idag dricka nåt som är gjort på druvor (det var för över 20 år sedan)
Hehehe, Kir, Aurora och Marinella...Det drack tjejjerna jämt när en annan var i 15-16 års åldern..
Kommer faktiskt inte ihåg om det var Renat, Absolut eller vanlig HB första gången faktiskt..
Nått "vitt" var det iaf..Groggade på apelsinjuice..På skolresa till Göteborg..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
July 18, 2003
obelix wrote: Har en tilläggsfråga.
vad söp ni er full på första gången?
För mig var det Kir eller Aurora, fast det kan ha varit både och...
Och det gjorde skäl för smeknamnet rödtjut :spy:
Kan inte än idag dricka nåt som är gjort på druvor (det var för över 20 år sedan)
Tror att det var smuggel vodka och redbull.
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
January 12, 2004
ilg@dd wrote:
Hehehe, Kir, Aurora och Marinella...Det drack tjejjerna jämt när en annan var i 15-16 års åldern..
Kommer faktiskt inte ihåg om det var Renat, Absolut eller vanlig HB första gången faktiskt..
Nått "vitt" var det iaf..Groggade på apelsinjuice..På skolresa till Göteborg..
Hehehe...
Det var ärligt stulet från mina systrar :bgrin:
July 18, 2003
Death On Wings wrote:
Krävdes inte några större mängder för att få igång mig då 😀
Bara fördelar, tog inte så lång tid och det var billigt! 😎
IBM Thinkpad T60
September 13, 2002
ahhahaaa.. detta väcker minnen..
:tummenupp:
jag va 13år.. "lånade" en halvliter mintu vodka ur päronens barskåp (jag tror de va en ½ liter iaf... halvstor flaska, å jag har inte druckit det sendess kan jag lova) å sölade i mig den å nåra folkisar.. å de vad e värsta ja vart med om... va så ap-radar så ja knappt visste vad jag hette... sen hälsade jag på ulrik å gapade i porslinsmegafonen å vettifan allt va jag gjorde... stora betongkepsen va på dagen efter vad jag kan minnas
ang följdfrågan.. vet inte när mor min kom på att jag söp första gången, antar att hon hade sina aningar redan innan hon å styvfar söp mig under bordet när jag var 15, eller ja... de va kräftornas fel att jag somnade på dass halv 10 :rolleyes:
sen att ja va så nära alkis som de går vid 13 års ålder e ju inget man e stolt över... vaknade å kände suget efter bira direkt.. inte bra alls
July 14, 2004
heimdal wrote: ahhahaaa.. detta väcker minnen..
:tummenupp:jag va 13år.. "lånade" en halvliter mintu vodka ur päronens barskåp (jag tror de va en ½ liter iaf... halvstor flaska, å jag har inte druckit det sendess kan jag lova) å sölade i mig den å nåra folkisar.. å de vad e värsta ja vart med om... va så ap-radar så ja knappt visste vad jag hette... sen hälsade jag på ulrik å gapade i porslinsmegafonen å vettifan allt va jag gjorde... stora betongkepsen va på dagen efter vad jag kan minnas
ang följdfrågan.. vet inte när mor min kom på att jag söp första gången, antar att hon hade sina aningar redan innan hon å styvfar söp mig under bordet när jag var 15, eller ja... de va kräftornas fel att jag somnade på dass halv 10 :rolleyes:
sen att ja va så nära alkis som de går vid 13 års ålder e ju inget man e stolt över... vaknade å kände suget efter bira direkt.. inte bra alls
jag vaknar o känner suget efter cola 😕
då har jag definitivt anlag för alkoholism alltså, nog bäst o förbli nykterist :p
1 Guest(s)