November 27, 2003
Drack första sippen öl runt 1½-2 års ålder och har växit upp med en lite mer hälsosam syn på alkohol än många andra så jag har har inget bra svar för alkohol har alltid funnits i min närhet, på ett positivt sätt, och aldrig varit en tabusak varför jag aldrig tyckt det varit häftigt att dra ut och supa sig redig för att vakna i sina egna spyor.
//Andreas
January 14, 2004
Delph1 wrote: alkohol har alltid funnits i min närhet, på ett positivt sätt, och aldrig varit en tabusak varför jag aldrig tyckt det varit häftigt att dra ut och supa sig redig för att vakna i sina egna spyor.//Andreas
Håller med.. jag dricker men jag dricker för jag tycker det är gott och inte för att bli redig
January 22, 2003
T0FFE wrote: [quote=Delph1]alkohol har alltid funnits i min närhet, på ett positivt sätt, och aldrig varit en tabusak varför jag aldrig tyckt det varit häftigt att dra ut och supa sig redig för att vakna i sina egna spyor.//Andreas
Håller med.. jag dricker men jag dricker för jag tycker det är gott och inte för att bli redig
Tror inte särskillt många sattsar på att sluta kvällen med att däcka på gatan eller spy, men det e bara min gissning :-k
January 14, 2004
NES_Boy wrote: [quote=T0FFE][quote=Delph1]alkohol har alltid funnits i min närhet, på ett positivt sätt, och aldrig varit en tabusak varför jag aldrig tyckt det varit häftigt att dra ut och supa sig redig för att vakna i sina egna spyor.//Andreas
Tror inte särskillt många sattsar på att sluta kvällen med att däcka på gatan eller spy, men det e bara min gissning :-k
Haha nä förmodligen så är det väll inte det ultimata målet för någon men varje gång det är nått på stan så ser man ju ett antal personer som ligger där ändå
November 27, 2003
NES_Boy wrote: [quote=T0FFE][quote=Delph1]alkohol har alltid funnits i min närhet, på ett positivt sätt, och aldrig varit en tabusak varför jag aldrig tyckt det varit häftigt att dra ut och supa sig redig för att vakna i sina egna spyor.//Andreas
Konstigt har jag sett just detta en väldans massa gånger speciellt bland yngre spån.
//Andreas
October 25, 2003
Delph1 wrote: [quote=NES_Boy][quote=T0FFE][quote=Delph1]alkohol har alltid funnits i min närhet, på ett positivt sätt, och aldrig varit en tabusak varför jag aldrig tyckt det varit häftigt att dra ut och supa sig redig för att vakna i sina egna spyor.//Andreas
Konstigt har jag sett just detta en väldans massa gånger speciellt bland yngre spån.
//Andreas
Ni vuxna fattar ju inte. 🙄
Det är en grej bland oss fjortisar, den som blir mest packad (Läs däckar först) vinner och får fet respekt.
January 22, 2003
Delph1 wrote: [quote=NES_Boy][quote=T0FFE][quote=Delph1]alkohol har alltid funnits i min närhet, på ett positivt sätt, och aldrig varit en tabusak varför jag aldrig tyckt det varit häftigt att dra ut och supa sig redig för att vakna i sina egna spyor.//Andreas
//Andreas
Skillnad på att vilja att det ska hända och att det "råkar" hända, dom flesta som det händer för vill väll bara spela tuffa genom att dricka mest.
July 4, 2003
Första gången vet jag inte, men minns att jag som liten fick smaka på lite öl o ibland Vin vid middagsbordet. Samt en annan gång jag minns det var fest i hemmet och jag satt i soffan och var törstig. Framför mig stod ett glas med "vatten" klunkade och fann att det inte var vatten 😛
Så riktigt skönt packad man kan bli var Midsommaren efter 9:an, alltså 16 år.
Det var på Bacardi Limon blandat med Fanta eller Cola och när den var slut så blev det Julsnapps. Det var en Riktigt onykter natt 😛 Men det var ändå jävligt roligt vi hade.
"There's no such thing as a free lunch"
"Because I am the Only Gay in the Village" - Little Britain
July 11, 2002
jag o min kusin drack oss lite halvfulla på en Vodka Finlandia med lingonsmak, inte så att vi stupade.
Men vi mådde päck och spydde.
var nog 10-11år.
Min första riktiga fylla, var när jag var 17år.
Helt okej, 17år. Mogen att hantera.
Blir nästan lite skrämd då jag ser 13-14åringar som balndar häxbladningar o super sig fulla bakom buskarna.
Sen blir dom våldtagna av någon 20åring.....
March 10, 2002
Smirnoff wrote: jag o min kusin drack oss lite halvfulla på en Vodka Finlandia med lingonsmak, inte så att vi stupade.
Men vi mådde päck och spydde.
var nog 10-11år.Min första riktiga fylla, var när jag var 17år.
Helt okej, 17år. Mogen att hantera.
Blir nästan lite skrämd då jag ser 13-14åringar som balndar häxbladningar o super sig fulla bakom buskarna.
Sen blir dom våldtagna av någon 20åring.....
Jag tycker det är ganska roligt att se dem. ;P Inte att de skulle bli våldtagna. Men när de dricker en öl och blir fulla. Ibland kan det t.o.m. vara root-beer. De blir fulla ändå. ;P
Men man får nog av dessa krabater ganska fort. De är så tröttsamma.
January 22, 2003
Delph1 wrote: [quote=NES_Boy]Skillnad på att vilja att det ska hända och att det "råkar" hända, dom flesta som det händer för vill väll bara spela tuffa genom att dricka mest.
Liten skillnad egentligen eftersom det bottnar i den korkade status alkohol har här i landet.
//Andreas
You've got a point :-k
2 Guest(s)