December 20, 2000
Enligt alla antivirus företag så har de flesta datorer fått virus inom 30 dagar och blivit smittade.
Tycker det är väldigt konstig eller så är det bara vi datornördar som lyckas slippa att bli smittade. Jag har kört Norton Antivirus sedan lång tid tillbaka och mej veterligen inte fått ett enda virus senaste året. Man får ju ofta virus via mail men man klickar ju aldrig på virusfilen eller?
Har du blivit smittad?
June 17, 2001
Jag har lyckats med att få 17 trojaner på en och samma gång. Men jag har aldrig haft något Virus som har sabbat något.
Inte vad jag vet iaf...
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
January 3, 2002
Har aldrig fått något virus (inte vad jag vet iaf)... jo, möjligen en gång - då hade en massa dll-filer försvunnit så jag fick installera om alla program och defrag å scandisk å grejer men sen funka de finfint igen... fast det kan lika gärna ha varit windows som strula till de 😀 . Förresten, den senaste veckan har jag inte haft något antivirusprogram lr brandvägg... har klarat mig ndå. Tycker ni de vore n bra idé att installera de (igen) kanske?
September 21, 2001
August 13, 2001
May 9, 2001
Jag kör varken med brandvägg eller virusskydd trots att jag har bredband. Jag inte gjort det på flera år och har ALDRIG fått något virus varken via mail eller med något som jag laddat ner. För mig verkar allt detta med virus som hysteri.
På jobbet hade vi iof. virus en gång. Några av våra servrar kraschade plus att några användare förlorade en del dokument som låg lokalt på deras datorer. Eftersom de inte lagt dem på servern så blev det ingen backup på dem.
1 Guest(s)