September 17, 2001
pcw wrote: [quote=NH|SiBBoR]Jag brukar lägga mig vid 3-4, när man pluggar.
Nu när jag är ledig blir det dessvärre runt 7-9 på mornarna. Ibland hoppar jag t.o.m. över sömnen, för att försöka "vrida tillbaks" dygnet.
Händer mig rätt ofta att jag försöker vrida tillbaks dygnet...
Försöker intala mig hela tiden att gå å lägg dig vid 2-3 tiden.. det räcker.. så kan man gå upp lite tidigare på dan istället.. men icke.. när man väl sitter vid burken så är klockan 6-7 helt plötsligt 🙄
Precis 🙂 Gör man sedan tabben att lägga sig i sängen så sabbar dygnsrytmen ännu mer, eftersom man för det mesta råkar somna.
Just nu har jag inte sovit någonting alls, bara för jag lekt med datorn å varit ute å köpt Coke osv. Nu får jag INTE somna, för då vaknar jag inte förens sent under dagen/kvällen.
December 4, 2002
Ni är ju för faen störda hela bunten 😛
Själv jobbar jag tvåskift nu på Ericsson vilket innebär
ena veckan jobbar ja 06 - 14 och då försöker ja lägga mig mellan
10 och 11 på kvällen dan före men inte fan somnar ja 😕
Sen veckan efter blir de kväll med jobb från exakt 13.42 - 22
och då kan ja va uppe till typ 00 - 01 för jag går ändå upp skaplig tid för o hinna gymma och sånt. Annars på helgerna beror de på om ja är ute
på krogen då blir de väl typ 3 o lägga sig annars runt 1 på natten..
Gymmar så seriöst så ja försöker sova mycke
July 11, 2002
Spyder wrote: Ni är ju för faen störda hela bunten 😛
Själv jobbar jag tvåskift nu på Ericsson vilket innebär
ena veckan jobbar ja 06 - 14 och då försöker ja lägga mig mellan
10 och 11 på kvällen dan före men inte fan somnar ja 😕Sen veckan efter blir de kväll med jobb från exakt 13.42 - 22
och då kan ja va uppe till typ 00 - 01 för jag går ändå upp skaplig tid för o hinna gymma och sånt. Annars på helgerna beror de på om ja är ute
på krogen då blir de väl typ 3 o lägga sig annars runt 1 på natten..
Gymmar så seriöst så ja försöker sova mycke
EXAKT samma grej gäller för min del, jobbigt :bgrin:
Fast man får ob när man jobbar efermiddag vilket e gött 8)
Skift 1 eller 2 :blink: ?
1 Guest(s)