-=*ThE_cRoW*=- wrote: Tänkte nyss när jag pinkade att undra när människan slutade bara stå och pinka medans slangen sprattlade fritt och nöp tag i snorren istället och insåg att de här var ju smart nu kan jag skriva i snön.
Vad tror ni, hur gick det till, komme det sig naturligt?
Upptäcktes antagligen den första kalla vintern.. Tänk dej själv att pissa på tårna vid -30.
För övrigt börjar jag bli allvarligt orolig över din psykiska hälsa, skaffa flickvän och släpp alla konstiga funderingar.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
beta wrote: Vid -30c måste 37c vätska vara rätt mysigt på tårna. :bgrin:
Åsså far vi iväg i tanken fram till 3-4 minuter efter slutklämmen.
Still feeling good?
:-S
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
January 13, 2003
ilg@dd wrote: Åsså far vi iväg i tanken fram till 3-4 minuter efter slutklämmen.
Still feeling good?
:-S
Ptja, beror ju lite på situationen med. Men piss på tårna är ju ingenting jämfört med hälsofjantarna som börjar varje dag med att dricka sitt morgonurin. Det om något är äckligt och detta görs 2008.
Sen har vi även de med den konstiga böjelsen att uppskatta "golden shower". :cy:
February 12, 2003
beta wrote: Ptja, beror ju lite på situationen med. Men piss på tårna är ju ingenting jämfört med hälsofjantarna som börjar varje dag med att dricka sitt morgonurin. Det om något är äckligt och detta görs 2008.
Sen har vi även de med den konstiga böjelsen att uppskatta "golden shower". :cy:
Urin är nog det sterilaste du kan få ur din kropp, innehåller dock en del lustiga salter som inte är bra att få i sig. Delph1 är ju mr. koprofag, borde inte ligga långt ifrån hans expertis, detta. 🙂
January 13, 2003
Mean Machine wrote: Urin är nog det sterilaste du kan få ur din kropp, innehåller dock en del lustiga salter som inte är bra att få i sig. Delph1 är ju mr. koprofag, borde inte ligga långt ifrån hans expertis, detta. 🙂
Igentligen tycker jag det är konstigt att det kan vara rent.
Jag menar, njurarna är till för att rensa kroppen på skit tillsammans med levern, och allt skit njurarna rensar kommer ut med urinet. Det är kanske fritt från bakterier men ut över det? Delphi får strö lite visdom över oss från sim mäktiga hjärna.
edit:
Under normala omständigheter ska urinen vara steril och bestå av vatten, urinämne (urea) och joner. Även inaktiverade läkemedel, toxiner och andra föreningar som är främmande för kroppen utsöndras i urinen.
Så nej, det är inte "rent" bara för det är sterilt.
1 Guest(s)