January 17, 2002
skinner wrote: [quote=CoLiC][quote=skinner]När kommer Harry Potter bok6 ut på Svenska?
Ingen aning, förhoppningsvis aldrig, maken till kass översättare får man leta efter, läs den på engelska istället.
Already done! Frågar för min lillasyster.
Jaha, okej, 9 november då :bgrin:
May 17, 2002
Kizo wrote: [quote=ZIre]Harry Potter och den flammande bägaren (Harry Potter and the Goblet of Fire) kommer på bio 18/11 för er som kanske undrade
Såg trailern igår före en bio, verkar (enligt mig) inte alls bra. Fast då är jag ingen Harry Pothead fan heller.
Böckerna är trevliga men filmerna har inte alls samma trevliga stämning. Filmerna hinner inte ta upp all dialog och känsla som finns i böckerna, tyvärr.
March 7, 2004
Krqagyzzz wrote: [quote=Kizo][quote=ZIre]Harry Potter och den flammande bägaren (Harry Potter and the Goblet of Fire) kommer på bio 18/11 för er som kanske undrade
Såg trailern igår före en bio, verkar (enligt mig) inte alls bra. Fast då är jag ingen Harry Pothead fan heller.
Böckerna är trevliga men filmerna har inte alls samma trevliga stämning. Filmerna hinner inte ta upp all dialog och känsla som finns i böckerna, tyvärr.
det trevliga med filmerna ligger i Emma Watson :D/
September 16, 2002
Krqagyzzz wrote: [quote=Kizo][quote=ZIre]Harry Potter och den flammande bägaren (Harry Potter and the Goblet of Fire) kommer på bio 18/11 för er som kanske undrade
Jag har provat läsa första på både Engelska och Svenska och har aldrig orkat slutföra den. Filmerna har jag i alla fall sett.
October 25, 2003
ZIre wrote: det trevliga med filmerna ligger i Emma Watson :D/
http://www.imdb.com/name/nm0914612/
Date of birth
15 April 1990 :bgrin:
May 17, 2002
Kizo wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=Kizo][quote=ZIre]Harry Potter och den flammande bägaren (Harry Potter and the Goblet of Fire) kommer på bio 18/11 för er som kanske undrade
Jag har provat läsa första på både Engelska och Svenska och har aldrig orkat slutföra den. Filmerna har jag i alla fall sett.
oj, jösses. Du är nog den fösta jag har hört som sagt så. Flertalet som jag har talat med som läst böckerna säger att de blir så bitna att de läser ut dem på ett par dagar (de är ju ganska lättlästa).
Tindy wrote: [quote=ZIre]det trevliga med filmerna ligger i Emma Watson :D/
Date of birth
lika liten som dig alltså, eller kanske tom. ett par år äldre. 🙄
March 7, 2004
Tindy wrote: [quote=ZIre]det trevliga med filmerna ligger i Emma Watson :D/
Date of birth
inte mycket yngre än mig. bara ett par år 😛
2 Guest(s)