February 12, 2003
obelix wrote: [quote=Mean Machine][quote=jonte_power]Att anklaga en hel grupp är rätt enligt dig eller?
Men du har säkert rätt.. det är alla j*vla invandrares fel.. dom borde utvisas och straffas för att ha förstört sverige!! hmm... Dags för sverige att skaffa atombomber och sluta skära ner på armén så vi kan försvara oss mot resten av värden som är ute efter oss...
Det är också ett sätt att se på saken... Jag personligen kan skriva en uppsats om hur det ligger till i stockholmsområdet, bl.a. om du är sugen?
om du nu är så duktig så du väl, istället för att peka ut vad som är fel, peka ut vad som gick fel istället, och på så sätt hjälpa till med en lösning?
Det som har gått fel är expansionen. Det har gått för fort, och folk bor gärna i stora städer. Speciellt invandrarna (tjohej, here it goes), som har sina egna "slummar" i storstadsområdena, vilket bidrar till att de till slut inte ens försöker assimilera sig.
Annars angående att bry sig (oh, yes, jag kom av mig lite faktiskt), så är det samma sak där i princip, för mycket folk på samma ställen, folk är generellt sett trevligare ute på landsbygden där "alla känner alla" och kan prata med varandra. Det är lite synd faktiskt, bara att sätta sig på pendeltåg/tunnelbana i Stockholm, så vet man hur det står till.
Egentligen borde jag inte skriva nånting alls, är lite trött och allmänt hög, så ursäkta kvalitén. Och nej, peka inte ut mig som rasist, då blir jag ledsen i ögat.
June 6, 2005
Varför jag sa som jag sa är eftersom nästan VARENDA invandrare jag har träffat skall möta mig med en otrevlig attitud. I snitt så är 4/5 som hotar mig angående något invandrare. Dock så har jag ingen aning varför invandrarna beter sig som de gör.
man kan ju inte säga att invandrare begår mer brott i allmänhet.
Över 80% av sveriges fängelsekunder är invandrare eller har inte svenskt medborgarskap. Så jo, man kan säga att invandrare begår mer brott i allmänhet.
January 4, 2001
Här flödar smygrasismen ser jag.
Det är väldigt tråkigt att vissa av er förstör trådar genom att vinkla det hela till en fråga om ras istället för vad det verkligen handlar om.
Här på nordichardware ser vi likadant på alla människor, oavsett färg, härkomst etc. Om ni inte delar detta synsättet med oss får ni diskutera detta på någon annan sida eller hålla det för er själva, här vill vi inte veta av det!
Varningar åker NauSea och kappy på. Håll era åsikter om detta ämnet för er själva i fortsättningen, vi vill inte veta av dom!
1 Guest(s)