February 12, 2003
ocz wrote: [quote=fastbullit]XIII... det är dags för dej att börja arbeta ocz om du vill bli jedimaster och kunna svinga ljus-s(n)abeln med stolthet
Jag hänger iaf mkt med tjejer, har kommit till steget innan om vi säger så 😉 Sen bangade tjejen. :bgrin: :bgrin:
Har man hört förr, va? Hon satt i ditt knä, sen kom hon på att du luktade illa.
March 14, 2001
Måste bara fråga om man blivit våldtagen räknas de som om att man förlorat oskulden?
Kanske tekniskt sett men menar ska man anse sig oskuld då eller inte?
Har inget med mig och mitt svar på din undersökning att göra så ni behöver inte tro nå konstigt.. 🙄
edit: inte alls långt ifrån 15, så så gott som 15 kan man säga då..
May 10, 2002
ocz wrote: [quote=fastbullit]XIII... det är dags för dej att börja arbeta ocz om du vill bli jedimaster och kunna svinga ljus-s(n)abeln med stolthet
Jag hänger iaf mkt med tjejer, har kommit till steget innan om vi säger så 😉 Sen bangade tjejen. :bgrin: :bgrin:
nyktrade till menar du väl?
January 17, 2002
abishai wrote: [quote=ocz][quote=fastbullit]XIII... det är dags för dej att börja arbeta ocz om du vill bli jedimaster och kunna svinga ljus-s(n)abeln med stolthet
:)R :)R :)R :)R :)R :)R :)R :)R :)R :)R :)R :)R :)R :)R :)R :)R :)R :)R :)R :)R :)R :)R :)R :)R :)R
June 17, 2002
CoLiC wrote: [quote=abishai][quote=ocz][quote=fastbullit]XIII... det är dags för dej att börja arbeta ocz om du vill bli jedimaster och kunna svinga ljus-s(n)abeln med stolthet
:)R :)R :)R :)R :)R :)R :)R :)R :)R :)R :)R :)R :)R :)R :)R :)R :)R :)R :)R :)R :)R :)R :)R :)R :)R
September 28, 2003
MULLVADEN wrote: [quote=CoLiC][quote=abishai][quote=ocz][quote=fastbullit]XIII... det är dags för dej att börja arbeta ocz om du vill bli jedimaster och kunna svinga ljus-s(n)abeln med stolthet
fy fan att inte jag kom på den giftiga 👿 :)R
November 16, 2002
ocz wrote: [quote=Quarzi][quote=Farbror]Finns inte JAG ÄR OSKULD ?
jo.. man svarar inte 😛 (men tänk om man var äldre då? typ 25? :P)
Går inte att ha så många alternativ som jag ville ha. Men skriv det här i tråden så tar vi med det som ett resultat 😛
DU kunde ju ha skrivit typ
13-4,15-16,17-18,19-20
<-------osv------->
4 Guest(s)