November 16, 2002
Steel wrote: [quote=Dehman][quote=Metz]haha bara ett av tre rätt jag ligger i lumpen 29 pinnar muck btw
o min kompis mamma är jehovas 😀
Men du vill träffa AMD_RULEZ? Hrmm :-k
Skumma böjelser den där Metz har om han vill träffa AMD_TROLLET :cy:
Hmm...................
February 12, 2003
Steel wrote: [quote=Dehman][quote=Metz]haha bara ett av tre rätt jag ligger i lumpen 29 pinnar muck btw
Kom igen, mitt hår ligger väääldigt platt nu...;)
March 14, 2004
AMD_RULEZ wrote: [quote=Steel][quote=Dehman][quote=Metz]haha bara ett av tre rätt jag ligger i lumpen 29 pinnar muck btw
Bild! 😀 Så får ni se mitt svarta hår.. 😛
February 12, 2003
ocz wrote: [quote=AMD_RULEZ][quote=Steel][quote=Dehman][quote=Metz]haha bara ett av tre rätt jag ligger i lumpen 29 pinnar muck btw
Bild! 😀 Så får ni se mitt svarta hår.. 😛
Kanske kan fixa... Dock är mitt svarta lite utväxt och har blivit brunt...
Jag ska dra hem nu, så kanske om nån timme. Klassen stack till Alby och kollade på film...:roll:
February 12, 2003
Grayfox wrote: [quote=fisken][quote=Grayfox]Ni kan väl oxo skriva namnen på dom små stackarna som tog det ifrån er!
Det var ju en intressant vinkel på det hela. Ska vi uppge fullständigt namn och adress också? :-k 😀
Bara namnet! Vill ju inte terra tjejerna!
Försök inte få det låta som du legat med en tjej, han hette göran, det vet vi allihop. Och han hade riktigt håriga ben. 😉
April 23, 2003
AMD_RULEZ wrote: [quote=Grayfox][quote=fisken][quote=Grayfox]Ni kan väl oxo skriva namnen på dom små stackarna som tog det ifrån er!
Det var ju en intressant vinkel på det hela. Ska vi uppge fullständigt namn och adress också? :-k 😀
Försök inte få det låta som du legat med en tjej, han hette göran, det vet vi allihop. Och han hade riktigt håriga ben. 😉
Haha den dan du, skulle jag ligga med en kille så skulle jag ha tatt självmord, helre ta livet av sig änn ett (homo realation), kunde inte komma på nått bättre ord!
September 28, 2003
Grayfox wrote: [quote=AMD_RULEZ][quote=Grayfox][quote=fisken][quote=Grayfox]Ni kan väl oxo skriva namnen på dom små stackarna som tog det ifrån er!
Haha den dan du, skulle jag ligga med en kille så skulle jag ha tatt självmord, helre ta livet av sig änn ett (homo realation), kunde inte komma på nått bättre ord!
om nån ska ta dej seriöst så borde du veta att självmord är nånting man begår 😛
2 Guest(s)