September 30, 2003
April 24, 2003
March 30, 2003
Milos wrote: För er som gillar skruvad SF ala' Douglas Adams, kolla in en polsk (Tror jag) snubbe som heter Stanislaw Lem....
Måste erkänna att jag aldrig läste ringen-böckerna....
nej nej, det är terry pratchett du tänker på där :bgrin: 🙄
det där med ringenböckerna behöver du inte va ledsen för, läste igenom alla tre så snabbt jag kunde bara för att kunna berätta allt för en kompis som läste dom och dom är grymmt överkattade (enligt mej då) :bgrin:
November 12, 2003
Urax wrote: [quote=Milos]För er som gillar skruvad SF ala' Douglas Adams, kolla in en polsk (Tror jag) snubbe som heter Stanislaw Lem....
Måste erkänna att jag aldrig läste ringen-böckerna....
nej nej, det är terry pratchett du tänker på där :bgrin: 🙄
det där med ringenböckerna behöver du inte va ledsen för, läste igenom alla tre så snabbt jag kunde bara för att kunna berätta allt för en kompis som läste dom och dom är grymmt överkattade (enligt mej då) :bgrin:
Nej, det var inte de ringenböckerna jag menade, det var..hrmmm......"Sagan om" ringen-böckerna... (Fast jag förstår om det vart lite vilseledande.) , appropå vem det nu var som skrev att de var bra...
Terry Pratchet har jag varit nära att läsa, men det har liksom inte blivit av...Kanske jag inte behöver då..
Stanislaw Lem tror jag för övrigt låg bakom boken som blev "Solaris" Med George Clooney.
4 Guest(s)