February 18, 2004
I förrgår så licensierades den populära animeserien Naruto av TV-bolaget ShoPro. Detta betyder att det inte kommer släppas några fler avsnitt som vi bara kan ladda hem, lagligt.
Formodligen kommer serien att dubbas till amerikanska :cy: Det kommer att sändas i Q3 2005 på Cartoon Network.
February 18, 2004
Urax wrote: [quote=niro]Det kommer att sändas i Q3 2005 på Cartoon Network.
Där det hör hemma då, det är kanske japanskt, men det är fotfarande barnprogram för det! :bgrin:
Hade du sett på Naruto så skulle du veta att det inte är barnprogram, men vad Cartoon Network och ShoPro tänker göra är att ändra hela serien och ta bort allt som de tycker är opassande för barn. Det kommer med andra ord att BLI ett barnprogram. :cy:
March 30, 2003
niro wrote: [quote=Urax][quote=niro]Det kommer att sändas i Q3 2005 på Cartoon Network.
Där det hör hemma då, det är kanske japanskt, men det är fotfarande barnprogram för det! :bgrin:
Hade du sett på Naruto så skulle du veta att det inte är barnprogram, men vad Cartoon Network och ShoPro tänker göra är att ändra hela serien och ta bort allt som de tycker är opassande för barn. Det kommer med andra ord att BLI ett barnprogram. :cy:
Av det jag sett och hört om det tycker jag att det verkar vara det. Springer omkring någon snubbe som klyver folk på mitten och slåss med sandstormar. I looney toons släpper dom flyglar i huvudet på varandra så att jag ser det inte direkt som ett hinder. Är inte "invigd" i det hela så jag kanske inte vet vad jag pratar om
Sedan så kan man fan analysera sönder vad som helst. Vet en som seriöst suderade teletubbies på universitetsnivå. Det är gjort för <6 åringar fgs 😛
November 27, 2003
Många stora kramar och pussar för att du skrev amerikanska och inte engelska till en början 😉 :heart:
Naruto är inget barnprogram precis som Simpsons inte är det. Naruto kommer dock sändas bland de andra mer vuxna programmen som finns på Cartoon om jag fattat det rätt dessutom, den s.k. Adult swim-sektionen. Där dom bland annat sänder Family Guy.
Hoppas det är någon tröst 😉
//Andreas
1 Guest(s)