September 13, 2001
dree wrote: när jag gick i högstadiet så var det en som lurade mig och gav mig riktigt knark... det var obehagligt att vara hög...
Det beror väl snarare på vad du tar.
Vill minnas att vi oxå lekte med luktsnus när vi var 14, och det kanske är i den åldern man ska syssla med sånt.
Så vitt jag kom ihåg var det helt verkningslöst, och det enda som hände var att man snöt kolsvart snor.
August 7, 2001
Chewie wrote: [quote=dree]när jag gick i högstadiet så var det en som lurade mig och gav mig riktigt knark... det var obehagligt att vara hög...
Det beror väl snarare på vad du tar.
Vill minnas att vi oxå lekte med luktsnus när vi var 14, och det kanske är i den åldern man ska syssla med sånt.
Så vitt jag kom ihåg var det helt verkningslöst, och det enda som hände var att man snöt kolsvart snor.
vad jag fick har jag ingen aning om men det var obehagligt iallafall.
japp enda man får är svart snor och nikotin :bgrin:
June 20, 2002
whak wrote: Kan folk sluta säga snuff, snuff betyder snus.
Söker du tex på snuff på google så får du upp massa sidor om vanligt snus. Kolla även i tax free katalogerna så får ni se att det står snuff om vanligt snus.
Vaknat på fel sida av sängen? 😉
Dock sant.
Kioskerna som alltid har kallat det snuff, helt enkelt för att det är av engelskt ursprung och således står det snuff på behållarna.
November 29, 2003
boogey wrote:
Dock sant.
Kioskerna som alltid har kallat det snuff, helt enkelt för att det är av engelskt ursprung och således står det snuff på behållarna.
Heh nej det är chill, men alla som snackar om nässnus säger snuff, blir bara så trött på det.
October 24, 2002
whak wrote: [quote=boogey]
Dock sant.
Heh nej det är chill, men alla som snackar om nässnus säger snuff, blir bara så trött på det.
Underförstått slang för de som arbetar i kiosker...
December 14, 2004
June 20, 2002
Fia.B wrote: i näsan? det var det dummaste jag hört! fy fan snart stoppar ni väl upp det där bak också.. :cy:
Faktum är att det började med näsan, så det är inte direkt något nytt experimenterande som gör att vi snart stoppar snuset i alla tillgängliga kroppsöppningar.
1 Guest(s)