March 10, 2002
Spyder wrote: Jepp! Strålningen från näsan har liksom först brytit ner dina näshår vilket gör att mycket skit först kommer in och den skiten liksom trycker mot näshinnorna där inne och med hjälp av strålningen så går de hål hela tiden 😀
Min teori :bgrin:
Ursäkta OT, men fan vad löjlig avatar.
March 10, 2002
denstore wrote: [quote=Dehman] Ursäkta OT, men fan vad löjlig avatar.
Allvarligt talat, vad är det som är fel på hans avatar?
Jag orkar inte predika nu. Har haft liknande diskussioner hur många gånger som helst.
Om du vill så kan du alltid adda mig på ICQ så kan jag berätta. 😉
September 12, 2001
Dehman wrote: [quote=denstore][quote=Dehman] Ursäkta OT, men fan vad löjlig avatar.
Allvarligt talat, vad är det som är fel på hans avatar?
Jag orkar inte predika nu. Har haft liknande diskussioner hur många gånger som helst.
Om du vill så kan du alltid adda mig på ICQ så kan jag berätta. 😉
Spelar ingen roll vilken avatar någon har i forumet.
Det är inget att gnälla över.
August 17, 2003
Har själv blött näsblod många gånger. Nu har jag dock bränt lite i näsan, så nu har det upphört.
Testa att med tummen och pekfingret trycka hårt på näsvingarna så att de trycks mot benet, sedan får du hålla så i ca 10min, så ska det ha slutat blöda.
Istället för vanliga bomullstussar finns det blodstoppande, men annars så kan du ta MYCKET bomull och tvinna den så att den blir "hård", sedan är det bara att trycka in den tills den börjar åka ner mot munnen, det är billigare. 🙂
Om inget av detta fungerar bra, eller om du börjar blöda lätt och ofta även i fortsättningen bör du uppsöka en läkare, trots dina fördomar.
3 Guest(s)