May 7, 2004
Nu när Pierce Brosnan ska sluta med rollen som James Bond så måste ju en ersättare komma in. Vilken skådis tycker ni ska spela rollen som 007? Och vilken skådespelare har varit bäst som bond?
Min röst ligger på Russel Crow, tror han skulle bli en bra bond. Och Sean Connery har varit den bästa James Bond, fast Roger Moore ligger inte långt ifrån..
January 14, 2002
Seann William Scott kanske? 😛 http://www.imdb.com/name/nm0005405/
January 5, 2002
Quarzi wrote: Seann William Scott kanske? 😛 http://www.imdb.com/name/nm0005405/
Nej, den där pajasen kan gott få brinna i helvetet.
July 3, 2003
Sean Connery är väll lite skots / wale'isk av sig ? Underbar dialekt iaf.
Och självklart är han den bästa som någonsin spelat en Bond...
Dock var det här helt nytt för mig att Pierce skulle sluta... :cy:
Hade inte hört nånstans... får väll hoppas dom fortsätter med filmerna iaf, eller om dom lägger ner.
May 7, 2004
Voodoo wrote: Sean Connery är väll lite skots / wale'isk av sig ? Underbar dialekt iaf.
Och självklart är han den bästa som någonsin spelat en Bond...Dock var det här helt nytt för mig att Pierce skulle sluta... :cy:
Hade inte hört nånstans... får väll hoppas dom fortsätter med filmerna iaf, eller om dom lägger ner.
Sean Connery är från Skottland.
Dom lär fortsätta filmerna. Det är ju inte första gången en Bond har hoppat av.
February 16, 2004
DexiL wrote: [quote=Voodoo]Sean Connery är väll lite skots / wale'isk av sig ? Underbar dialekt iaf.
Och självklart är han den bästa som någonsin spelat en Bond...Dock var det här helt nytt för mig att Pierce skulle sluta... :cy:
Sean Connery är från Skottland.
Dom lär fortsätta filmerna. Det är ju inte första gången en Bond har hoppat av.
Bond slutar inte utan det ä film bolaget som inte vill ha kvar honom det var tänkt att han skulle spela i flera men flera filmer kommer de ska bara byta ut bond.
March 21, 2003
Mind wrote: dagens actionfilmer kräver ju mer muskler och snyggare skådisar så dom vill säkert ha in nån brad pitt liknande person.
det var tider då en gubbe kunde spela actionkaraktär.
fan clintan kan ju nästan vara cowboy fortfarande =)
James Bond på Anabola :bgrin:
1 Guest(s)