May 17, 2004
Kizo wrote: [quote=Vitamin-C][quote=silke]ni som föreslår Mr Bean/ Rowan Atkinson bör se filmen "Johnny English"
gjort :D/
- They stand no match for our technical expertise...
*Klick, magasinet ramlar ur pistolen.*
[Image Can Not Be Found] We're in the stickiest situation since Sticky the Stick Insect got stuck on a sticky bun.
November 9, 2002
Yahoo Serious
November 27, 2003
Mind wrote: Vänta lite här nu, det skulle ju släppas en bondkopia där det var en kvinlig huvudskådis, vad hände med den filmen ? tror halle barry skulle ha rollen.
Japp, hon skulle spela samma karaktär som ho gjorde i Die Another Day, "Jinx". Tror filmen skulle heta detsamma, men det verkar som dom lagt ner idén. 🙁
http://www.nineronline.com/vne.....mplate=pda
//Andreas
January 15, 2002
Quarzi wrote: Seann William Scott kanske? 😛 http://www.imdb.com/name/nm0005405/
Ja! Lätt att han ska vara bond! :hb:
Annars tycker jag att Pierce Brosnan har varit bäst, fast det kanske beror på att jag såg Tomorrow Never Dies som min första film, sen kom ju spelet Goldeneye. Säkert därför 😀
May 7, 2004
DiDi wrote: [quote=DexiL][quote=Vitamin-C][quote=Hans-Erik]BEWARE OF THE NEW BOND!
[Image Can Not Be Found]
HELL NO!
Vilken mardröm :cy:
[halvskrikande Arnold]Voudka Martiini! Shaeken not Störrd![/halvskrikande Arnold]
:)R :)R hahaa.
[arnolddialekt]My näjm is Bönd, Jämes Bönd.[/arnolddialekt]
March 14, 2004
DexiL wrote: [quote=DiDi][quote=DexiL][quote=Vitamin-C][quote=Hans-Erik]BEWARE OF THE NEW BOND!
[Image Can Not Be Found]
HELL NO!
[halvskrikande Arnold]Voudka Martiini! Shaeken not Störrd![/halvskrikande Arnold]
Kan föreställa mig, jo
March 29, 2003
DexiL wrote: [quote=DiDi][quote=DexiL][quote=Vitamin-C][quote=Hans-Erik]BEWARE OF THE NEW BOND!
[Image Can Not Be Found]
HELL NO!
[Image Can Not Be Found] :)R
1 Guest(s)