June 17, 2001
Hejsan, [NH] Noddan har väldigt mycket att skriva om just nu så han skulle gärna vilja veta hur snabbt ni läsare vill ha de olika guiderna..
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
August 7, 2001
anteronoid wrote: :eye: helt klart den med hdd/nic!! med display...LOOOOOL
jag snidade ett par sådana i natt. eller jag gjorde hdd-grejjen för ett par veckor sedan, å ledgrejjen i natt, har inte fått tummen ur innan. men det är en riktigt rolig liten grejj 🙂 när man sitter å tankar saker å båda ligger på rött, då känns det fint! 😛
Ja den där HDD/NIC Activity meter verkar riktigt intressant Noddan. Du har inte nämnt något om den nya Baybus-enheten? Vad är det som gör den annorlunda?
Tekniknörd som gillar att träna.
October 22, 2001
Läser man på forumet ofta så återkommer en sak hela tiden. Vill ni göra många glada så skriv en guide om grafikkorts TV-out, lite om hur, vanligaste sätten, felen, osv på TV-out problem samt en liten standard mall på hur de ska kopplas. Tror de skulle glädja många själar på NH forumet.
June 19, 2002
Zaver wrote: Varför har ni inte med alternativet "ingeting"?
Det är ju en skam för min skärm att visa era "guider".
Jahopp okej, och bara för att du inte vill läsa så borde vi lägga ner hela sidan.. det var ju en oerhört bra och tidsbesparande åtgärd faktiskt.. vad gör du här om du inte gillar sidan?
1 Guest(s)