March 31, 2003
Bjornstrom wrote: Dom är väl rätt så korkade va ?
självmordsförsök ?
Det är klart dom får yttra sig men det är inte smart att göra det i en stad där det finns 25 000 syrian/assyrer och många andra mångkulturer. Jag menar sist dom var här gick det inte så bra :-s Dom har gång på gång försökt etablera sig :-s
May 6, 2006
Nja, låter ju inte så uppseendeväckande egentligen..
Polismördaren Jackie Arklöv är ju neger, och han var väl engagerad rasist vill jag minnas att jag snappat upp någonstans.
Idioter och skitstövlar finns i alla färger och storlekar,.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
August 11, 2005
ilg@dd wrote:
Polismördaren Jackie Arklöv är ju neger, och han var väl engagerad rasist vill jag minnas att jag snappat upp någonstans.
Också hört det...
Fast sen har man (jag) också hört skitsnack om att han skulle vara främlingslegionär... Vilket är en paradox i sig...
csm101 wrote: [quote=ilg@dd] Polismördaren Jackie Arklöv är ju neger, och han var väl engagerad rasist vill jag minnas att jag snappat upp någonstans.
Också hört det...
Fast sen har man (jag) också hört skitsnack om att han skulle vara främlingslegionär... Vilket är en paradox i sig...
Främlingslegionen är väl inget bekräftat vad det gäller den killen, däremot var han nere i Bosnien som legosoldat. Är visst nån rättegång på G angående några "krigsförbryterier" han gjorde där.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
August 11, 2005
ilg@dd wrote: [quote=csm101][quote=ilg@dd] Polismördaren Jackie Arklöv är ju neger, och han var väl engagerad rasist vill jag minnas att jag snappat upp någonstans.
Också hört det...
Främlingslegionen är väl inget bekräftat vad det gäller den killen, däremot var han nere i Bosnien som legosoldat. Är visst nån rättegång på G angående några "krigsförbryterier" han gjorde där.
Legosoldat kan jag g med på att han varit. Men främlingslegionär tror jag inte en sekund på. Är man rasist så är en blandad grupp av människor från hela världen det sista stället man vill vara...
August 2, 2001
kutlo wrote: Kommer till min skola där elevmajoriteten är syrian/assyrer eller med annan invandrarbakgrund :-s
Vad är meningen ?
Yttrandefrihet, de har samma rätt att framföra sina åsikter som villket parti som helst.
Jag tycker ni ska ordna protester. Sätt upp lite afficher innan de kommer dit. Sitt med skyltar i publiken etc. Gör så att de inte känner sig välkomna.
November 27, 2003
nXsty wrote: [quote=kutlo]Kommer till min skola där elevmajoriteten är syrian/assyrer eller med annan invandrarbakgrund :-s
Vad är meningen ?
Yttrandefrihet, de har samma rätt att framföra sina åsikter som villket parti som helst.
Jag tycker ni ska ordna protester. Sätt upp lite afficher innan de kommer dit. Sitt med skyltar i publiken etc. Gör så att de inte känner sig välkomna.
Tycker jag absolut inte dom ska. Det bästa är att faktiskt bemöta dom och dra ur dom vad dom faktist vill. Sätt dom på plats på deras egen planhalva.
//Andreas
April 10, 2003
ilg@dd wrote: Nja, låter ju inte så uppseendeväckande egentligen..
Idioter och skitstövlar finns i alla färger och storlekar,.
NSF, han var med i någon mindre sektion av deras sektion.
DiDi wrote: Klart man kan vara invandrare och ändå inte tycka om invandrare...
Jo, men att vara neger och rasist/nazist liksom Arklöv låter lite väl komplext.
🙄
August 20, 2001
Delph1 wrote: [quote=ilg@dd][quote=DiDi]Klart man kan vara invandrare och ändå inte tycka om invandrare...
Jo, men att vara neger och rasist/nazist liksom Arklöv låter lite väl komplext.
🙄
Jag tror han syftar på att jag inte gillar skåningar 😉
//Andreas
Svenskarna är beroende av Skåne... Försöket med en Dansk-Skånsk allians fungerade inte då resten av Sverige var i misär. 😛
2 Guest(s)