October 7, 2002
davidhellmyrs wrote: Beundrar dig Terdon!
Själv lider jag och kämpar genom gymnasiet. Ivar, Gerth, Jörgen och Kersin kan göra livet svårt med Kemi, Fysik, Matte C och Konstruktion.
Du kanske känner igen något av namnen. Vad vet jag 😛
Tycker i alla fall det är strongt att ni orkar plugga som ni gör. Jag är så skoltrött så det inte finns. Glad man kommer iväg i lumpen nästa år. Sen ska jag försöka gå en KY utbildning. Orkar inte med högskola.
Ivar och Jörgen hade jag, ja. Ivar i teknologi A-C, programmering, samt att han var handledare för mitt och kompisens specialarbete också (om det är Ivar du har i ev undervisning för hållf så kanske ni sett antingen hans program "Moment och tvärkraftdiagram" eller vårt "Böj 2000". Jag och kompisen var inte riktigt nöjda med hans, så vi skrev ner ett gäng mål inklusive "bättre än Ivars program". Vi tyckte nog allt att vi nådde dem också...). Cool snubbe, men dålig på att vara förberedd.
Jörgen hade jag också, i Matte A-E, samt som klassföreståndare.
För övrigt var jag rätt skoltrött efter gymnaiset också. Jobbade ett år på Galvanoservice ute i Mellby med att programmera, rita en massa el-CAD och annat. Rätt bra motiverare att se en massa problem i verkligheten och tjäna lite pengar, innan man börjar plugga på högskolan. Enda nackdelen är väl egentligen att en del av matten blir bortglömd...
4 Guest(s)