November 26, 2002
Blue_Moon_ wrote: Uppsatsdel? Det verkar som om vi har fått olika prov. 🙂
Vi gjorde tre delar av fyra idag. Det borde ju inte vara annorlunda..
För ett tag sen gjorde vi muntligt prov, och idag gjorde vi läsförståelse, hörförståelse och uppsats.
Du kanske har gjort någon av de delarna?
November 8, 2002
Öwall wrote: [quote=Blue_Moon_]Uppsatsdel? Det verkar som om vi har fått olika prov. 🙂
För ett tag sen gjorde vi muntligt prov, och idag gjorde vi läsförståelse, hörförståelse och uppsats.
^^
oh I see.. Ja vi har redan gjort muntliga och uppsatsen när jag tänker efter. Vi skulle göra både läs och hörförståelse idag men eftersom det va strejk så kunde ingen sätta upp en stereo i aulan (lööjligt som fan!) så vi fick klara oss med enbart läsförståelse idag.
November 26, 2002
Blue_Moon_ wrote: [quote=Öwall][quote=Blue_Moon_]Uppsatsdel? Det verkar som om vi har fått olika prov. 🙂
^^
oh I see.. Ja vi har redan gjort muntliga och uppsatsen när jag tänker efter. Vi skulle göra både läs och hörförståelse idag men eftersom det va strejk så kunde ingen sätta upp en stereo i aulan (lööjligt som fan!) så vi fick klara oss med enbart läsförståelse idag.
vi satt mellan 800 och 1200 och gjorde tre delar. Som tur var så hade vi inte fler lektioner den dan. Jag tror iallafall att vi inte hade det 🙂
March 20, 2001
Coore wrote: Jag gjorde det idag. Skriv delen var väldigt simpel tycker jag.
ja, det var nog en av de lättaste jag gjort av dom nationella proven jag gjort hittills. Men då läsförståelsen hade jag lite svårare för. Ska göra hörförståelse imorrn. Hatar den biten. Jag lyckas alltid anteckna lite för mycket så man hinner fan inte med.
2 Guest(s)