January 2, 2003

spartacus wrote: Natt å natt. Men visst jag är vaken. Börjar jobbet kl halv 7 imorgon. Suck, att jag aldrig lär mig
Samma för mig, börjar också halv sju. Och lär mig aldrig heller ...
Lyckas alltid vara vaken tills typ 4 och sen ringer klockan 5 :cy:
*suck* Jobbigt att man är brevbärare också, massa fysisk ansträning på
helt outvilad kropp. Bleh ... jaja får väl sova hela eftermiddagen som vanligt *UGH*
January 4, 2001

skiroy wrote: [quote=Coore][quote=Dr_spackel]Varför lägga sig innan kl4 när man har semster..dessutom är det svalare på natten.
Varför inte lägga sig när man är trött istället?
Haha...och det ska du säga
haha... jag går allt å lägger mig när jag är trött.. men sen om det är för sent är en annan femma..

March 10, 2003

Tja.. gick upp vid 16.. så jag är inte speciellt trött.. det var kul i lördags dock. .. mycket fina rattar på stan. Bokstavligt och bildligt. Var kruzingkväll i lilla Varberg.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
March 20, 2001

DraGoN wrote: [quote=spartacus]Natt å natt. Men visst jag är vaken. Börjar jobbet kl halv 7 imorgon. Suck, att jag aldrig lär mig
Mee too 8) Får gå upp kl 06:00
värsta sovmorgon.. då börjar man ju jobba.. kliver upp 04.45 när jag jobbar förmiddagsskift vilket jag gör denna vecka..
August 15, 2002

Waco wrote: [quote=DraGoN][quote=spartacus]Natt å natt. Men visst jag är vaken. Börjar jobbet kl halv 7 imorgon. Suck, att jag aldrig lär mig
Mee too 8) Får gå upp kl 06:00
värsta sovmorgon.. då börjar man ju jobba.. kliver upp 04.45 när jag jobbar förmiddagsskift vilket jag gör denna vecka..
Värsta sovmorgonen det med. Förra jobbet jag hade så gick jag upp började jag halv 4 på natten
1 Guest(s)