February 21, 2003
TERdON wrote: Ogrebeast, hur går tentapluggandet då?
Jo det går väldigt bra faktiskt, jag har bara en halvtimme kvar ungefär tills jag läst in sista kapitlet 🙂
När har ni sista tentan? Min sista är idag, men sen är det andra rapporter som ska göras och lämnas in innan jul.
October 7, 2002
Ogrebeast wrote: [quote=TERdON]Ogrebeast, hur går tentapluggandet då?
Jo det går väldigt bra faktiskt, jag har bara en halvtimme kvar ungefär tills jag läst in sista kapitlet 🙂
När har ni sista tentan? Min sista är idag, men sen är det andra rapporter som ska göras och lämnas in innan jul.
Jag har tenta i konstruktionsteknik på torsdag, samt robotteknik på lördag. Inga inlämningsuppgifter eller rapporter om vi inte blir tvungna att göra retur på sista konstruktionsuppgiften i konstruktionstekniken.
Sen har jag tenta den 11 januari med men det beror på att jag är dum nog att studera i Halmstad också...
February 21, 2003
TERdON wrote: [quote=Ogrebeast][quote=TERdON]Ogrebeast, hur går tentapluggandet då?
Jag har tenta i konstruktionsteknik på torsdag, samt robotteknik på lördag. Inga inlämningsuppgifter eller rapporter om vi inte blir tvungna att göra retur på sista konstruktionsuppgiften i konstruktionstekniken.
Sen har jag tenta den 11 januari med men det beror på att jag är dum nog att studera i Halmstad också...
Halmstad? Vad fasen gör du där nere?
Då är jag på Teneriffa förresten. Ska tänka på att någon stackars sate skriver tenta då :bgrin:
July 18, 2003
jag brukar vara uppe till 2 tiden och sedan går jag upp ca 6.30 och jag fixar det 😀
Jag behöver inte mer sömn!
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
June 18, 2001
Ni har väl inte lagt er? 😛
Jag hade problem att somna härom natten, vilket resulterade i att jag gick upp och istället sov dagen därpå från 11:00 till 18:00. På grund av det är nu hela min dagsrytm störd. Framåt middagstid kommer jag antagligen att bli trött och vilja sova, men eftersom jag har ett möte med min handledare kl. 14:30 får jag dricka kaffe och försöka hålla ögonen öppna. Förhoppningsvis orkar jag hålla mig vaken ända till i kväll, och därmed komma i fas igen. Natten banar inte för socialt umgänge, inte ens på internet.
January 23, 2002
DiDi wrote: Jag e fortfarande vaken...
Jag med 🙄
Helt sanslöst att ni skapar en sån här tråd den enda natten på nån vecka om jag faktiskt inte är vaken utan sover. 😕
Ogrebeast wrote: Halmstad? Vad fasen gör du där nere?
Ogre, vad menar du med den frågan?
Låter nästan som om du menar att Halmstad skulle vara en dålig stad 👿
February 21, 2003
Steel wrote: [quote=Ogrebeast]Halmstad? Vad fasen gör du där nere?
Ogre, vad menar du med den frågan?
Låter nästan som om du menar att Halmstad skulle vara en dålig stad 👿
Absolut inte! Jag har legat inne på Militärhögskolan där några månader under lumpen så jag vet att Halmstad är schysst. Så jag känner till t ex att det är tokschysst Happy Hour på Eskobar innan man drar vidare till XI:an där Madde jobbar(-ade) (vilket jävla arsle)
[Image Can Not Be Found]
Syftade mer på varför han inte nöjde sig med kurserna som finns i Göteborg utan sökte sig utanför sta'n.
2 Guest(s)