November 14, 2004
Har varit sjuk nu i 3 veckor, haft lunginflammation och öroninflammation. Jag har inte haft så mycket för mig på dagarna så jag började glo lite på Navy CIS och fann det riktigt intressant, men det avsnittet som gick idag det sista 23 / 23, då blir kvinnan i serien, kan inte namnet på henne, iallafall hon blir skjuten av Ari, så jag undrar, dog hon på ''riktigt'' eller kommer hon vara med i dom kommande Navy Cis ?
April 27, 2004
Kate dog(ville inte vara med i serien längre).
Skaparna vill nu ha in en mellanöstern skönhet för att skapa balans med alla terrorister de kommer jaga.
November 14, 2004
Pessimisten wrote: [quote=Garonja]OKej, tackar för de snabba svaren.
Jag som tyckte att hon såg bra ut *snyft*
Du råkar inte veta varför hon inte ville vara med längre ?
Hon orkade inte med tempot och den fysiska ansträngning det är att spela in en serie.
Du skulle inte kunna hitta den nyheten åt mig ? Skulle uppskattas.
April 27, 2004
Garonja wrote: [quote=Pessimisten][quote=Garonja]OKej, tackar för de snabba svaren.
Hon orkade inte med tempot och den fysiska ansträngning det är att spela in en serie.
Det är bara vad folk har hört från folk som jobbar med serien så det är ingen riktigt nyhet tackvare den inte är verifierad från något håll. Men hur skulle hon kunna komma tillbaka när hennes hjärna är sönderskjuten
December 27, 2003
Pessimisten wrote: [quote=Garonja][quote=Pessimisten][quote=Garonja]OKej, tackar för de snabba svaren.
Det är bara vad folk har hört från folk som jobbar med serien så det är ingen riktigt nyhet tackvare den inte är verifierad från något håll. Men hur skulle hon kunna komma tillbaka när hennes hjärna är sönderskjuten
hon kanske blir som Bosco i Third Watch (Tredje Skiftet). Liger på sjukhuset utan att säga något flera avsnitt.....
själv blev jag lite smått chockad idag när det blev
[Image Can Not Be Found]
November 14, 2004
Xenomorphed wrote: [quote=Pessimisten][quote=Garonja][quote=Pessimisten][quote=Garonja]OKej, tackar för de snabba svaren.
hon kanske blir som Bosco i Third Watch (Tredje Skiftet). Liger på sjukhuset utan att säga något flera avsnitt.....
själv blev jag lite smått chockad idag när det blev
[Image Can Not Be Found]
Tänkte mer på att Gibbs blev också skjuten av Ari o samma avsnitt, då vakna hon och hade drömt det, så hon kan ha drömt om detta också, men tydligen inte : /
April 27, 2004
Här står det lite om det + intervju med Bellisario(skaparen)
http://www.tv.com/ncis/show/16.....038;page=0
1 Guest(s)