January 28, 2003
Pierre C wrote: Låter liiiite sjukt dedär.. borde de inte bli inavel ?
Hur får du ihopa det?
Inte direkt så att de tar dit 25 nazister och sedan låser in dem i en 50 år...
Jag är tveksam till sanningsgraden i detta faktiskt, stora delar lär vara påhittat. Likväl är det rätt skrämmande att folk är uttalat nazister, hur skulle det vara att lära sig av historien??
June 28, 2001
jag tänker ju inte sitta och tjafsa om någons intelegens bara för att han har en vision och aftonbladet skriver om den.
för 50 år sedan skulle han bli hyllad, idag blir han ratad.
btw, han är advokat, man måste ha något mellan öronen om man ska klara en sådan utbildning.
October 22, 2002
Krqagyzzz wrote: [quote=Mind]även blonda mäniskor kan få mörkhåriga ungar.
Han har nog inte tänkt på det, men det brukar vara något som fattas i vissas huvuden...
Fast det beror ju på vilken genuppsättning föräldrarna har. Om båda enbart har reccesiva gener (ljust hår) så får ungen ljust hår.
May 17, 2002
Mind wrote: jag tänker ju inte sitta och tjafsa om någons intelegens bara för att han har en vision och aftonbladet skriver om den.
för 50 år sedan skulle han bli hyllad, idag blir han ratad.
btw, han är advokat, man måste ha något mellan öronen om man ska klara en sådan utbildning.
jag syftade inte på intelegens utan bara på det att hur vissa kan tro att människor med ljust hår är bättre än människor med mörkt.
May 17, 2004
fisken wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=Mind]även blonda mäniskor kan få mörkhåriga ungar.
Han har nog inte tänkt på det, men det brukar vara något som fattas i vissas huvuden...
Fast det beror ju på vilken genuppsättning föräldrarna har. Om båda enbart har reccesiva gener (ljust hår) så får ungen ljust hår.
Sant men alla mäniskor (finns ju alltid undantag i världen såklart) har möjligheten att skicka ifrån sig två olika gener.
ett exempel varannan av mina spermier är vars gen som bestämmer ögonfärg är domminana(bruna ögon) och sen de andra 50% har den reccensiva genen(grön, blå, lila, you name it). nu är det ju så att jag har bruna ögon men sen om jag skulle vilja skafa ett barn med en partner vars ögon också är bruna så kan vårt barn ändå få blå ögon du hennes eggs gen har det reccensiva genen och min spermie har det också.
(exemplet var bara där så de som inte vet hur det går till får den kunskapen ;))
May 17, 2002
Farbror wrote: "Det anrika Sveneby säteri utanför Mariestad är på 650 hektar."
Hahah jag bränner ner skiten.. nForce__ e på ?
alltid smart att erkänna ett brott innan det är begånget 🙄 . Tänk nu ifall jag skulle gå ut och leka skogsbrand och av misstag råka få med några tyskar min lilla lek, då skulle du ligga risigt till :bgrin:
1 Guest(s)